Onneksi vasta klo 12.

Eilenkin se ystäväni mies oli mesellä. Hyi hemmetti! Liukenin paikalta nopeasti. Totesin vain että olen vieläkin pahoillani että he ovat eronneet, mutta että minä vieläkin seurustelen. Vittu mikä ääliö. Pistää vihaks tommoset ihmiset. Se sanoi että: "Susta näkee että säkin haluat mua." NIINKÖ MISTÄ!?  Niin ärsyttävää. Tuollaisista raiskaajat on tehty. Ei ota EI:tä vastaukseksi. Pitäis antaa äitin käjestä sille! MRRRR!

Katsoin eilen Jali ja Suklaatehdas-elokuvan. Se oli tosi hyvä, epäilin olinsinko tarpeeksi lapsenmielinen katsoakseni sen, olin. :D Suurimpana syynä siihen miksi vuokrasin sen oli se että Johnny Depp esittää toista pääosaa. Se mies on NIIN hyvä näyttelijä! Ei pettänyt tälläkään kertaa jan Tim Burton osasi (taas tietenkin) tehdä elokuvasta visuaalista ilotulitusta, vai miten sitä niin hienosti sanotaan. ;)

Sitten tuli joku itkukohtaus ja itkeskelin koko illan. Ruotsin puolelta tuli Bruce Almighty, tjsp. Katsoin sen ja itkeskelin. En tiedä mikä sen aiheutti, elokuvahan on KOMEDIA. Ehkä kaikki huolet tuli ulos kerralla. Turun ystäväni ilmoitti että hän muuttaa poikaystävänsä kanssa yhteen eli se mahdollisuus on suljettu. Ei siis kesällä turkuun... :( Äidin muisti alkaa pettää ja se huolestuttaa. Töistä se ehkä johtuu, mutta on otettava huomioon myös se tosiasia että mummilla oli alzheimer. Etelän Mies roikkuu mukana vieläkin vaikka välillä olen sille niin paska. Olen pahapaha ihminen. Sitten tämä Ystävän Mies-juttu. Ei sitä kestä! Ja sitten "Hyvä" Ystävä, joka puukottaa selkään. Kaikki on nyt pahasti vinksallaan ja sänky on maailman paras paikka. Voisin vain nukkua. En ikinä nousta... Mutta pakko on.

Menen illalla lenkill, se helpottaa oloa...