Minä ihastun helposti..

Olenhan vesimies. (tai nainen jos nyt pilkkua viilataan) Ja ihastun kymmeniä kertoja päivässä. Ihastuin eilen sinipipoiseen mieheen. Ja tänään ihastun vähintään kerran. Olen ihastunut ihmisiin joita en ole koskaan edes nähnyt. Ja kun ihastun kuvittelen kaikkea. Kuvittelen että hekin ovat ihastuneet minuun. "Se katto mua silleen." "Se sano spostissa silleen." Luulen pelkkää ystävällisyyttä osoitukseksi kiinnostuksesta. Olen hupsu. (ja pidän siitä!)

Kalamies laittoi eilen viestiä että ei pääse viikonloppuna tänne. Oikeastaan  hyvä niin. Vaikka onkin ikävä, on eroaminen taas vaikeaa ja sitä paitti mulle tulis niin HALPA olo. Panopuu olen ma. Lainatakseni (hiukan muunnellen) Marjo Isopahkalaa:

"TULKAA VAIN TÄNNE  

"Naisen" luona       

Vittujen kevät    

kestää koko vuoden."

(Jos joku tänne eksyy, niin lukekoot tämän pilke silmäkulmassa. En viitti itkeä tilannetta, jonka voisin korjata helposti  lopettamalla "suhteen".)