Eilen olin jotenki niin poikki etten jaksanut kirjoittaa mitään. Pakkasin illalla rinkkaan kaikki kamat mitä luulisin Espanjassa tarvitsevan. Hyvin mahtui ja tilaakin jäi, vähän. Lyhensin myös farkkuja illalla. Tökkäsin neulan sormeen ja nyt se on kipeä. En voi kirjoittaa sillä ja sen takia tulee koko ajan kirjoitusvirheitä. Mrrr. Taitaa olla tulehtunut.

Toissayönä näin ihan hirveää painajaista, en muista enää mitä siinä tarkalleen tapahtui, mutta kun säpsähdin siitä hereille (siis ihan istumaan asti) olin näkevinäni kuinka joku mies seisoi sänkyni vieressä. Eihän siinä ketään ollut, mutta oli silti pakko höykätä eteiseen ja laittaa valot päälle. Kamalan ahdistava olo. Sammutin kuitenkin valot ja istuin hetken pimeässä. Tuntui että olisi tarvinnut saada yhteys johonkin toiseen elävään ihmiseen ja tietenkin laitoin ensiksi Kalamiehelle viestin. Aamulla en enää muistanut mitä olin korjoittanut mutta se oli tallentunut lähetettyihin. "Miss you sugar." Niin kuin siinä mainoksessa. Hävetti. Lapsellistahan se oli. Ja sekin vielä että ajattelin sen ehkä vastaavan jos se olis ollut töissä. Laitoin sille sitten aamulla viestin jossa selitin unesta ja siitä että ajattelin että se on töissä. Eikä se vastannu. Ei se vastaa ikinä. Ei se vastaa ennekuin se on taas täällä samaan aikaan kuin minä.

Juteltiin Hyvän Ystävän kanssa tänään tästä mun tilanteesta... Vituttaa koko paska. Ja mua ottaa päähän kun se Etelän Mies on yks vitun lusmu. Menee aina sieltä mistä aita on matalin. Valehteleekin koko ajan. Vittu miksi minä olen sen kanssa jos se on kerta niin paska?! Mikä mua vaivaa!? Jos mulla ei ole aikomustakaan olla sille uskollinen ja jatkaa sen kanssa pitkään, niin miks minä ylipäätään olen sen kanssa NYT?! Pitääkö mun taas jättää yks mies? Miksi en vaan voi löytää yhtä joka olis sitä kaikkea mitä miehessä etsin...

Ei jaksa ajatella. Pakko mennä päikkäreille. Onneks pääsee 2 kk täältä pois.