Noni. Nyt se Kalamies sitten vastasi mun viestiini! Vain öömm... 3 päivää myöhässä. Oli kuulemma ollut mun kotikaupungissa tervehtimässä kavereitaan. Sen yks hyvä kamu kuoli vasta ja se oli  ollut "hoitamassa" sen (ilmeisesti) avovaimoa/tyttöystävää ja niiden lasta. Niin surullista että hävettää se mun viestin laittaminen. Ja se että haukuin sitä täällä mun blogissa. Se on mitä varmimmin maailman jaloin ihminen.

Se pyys mua kertomaan sen mun huulipunafantasian. Oli kuulemma töissä. Pyysin sitä kertomaan omansa, mut se sanoi ettei pysty kehittään mitään kun ei ole "stimuloivassa" ympäristössä. Harmitteli ettei ole aikaa toteuttaa omia saati sitten toisen fantasioita. Hmm... Mietin onko tämänkin joku vihje. Vähän kuin: P.S En voi olla kanssasi koska minulla ei ole aikaa, eikä oikein haluakaan. En tiedä sitten. Olen niin monesti ennenkin käsittänyt AIVAN väärin sen sanomia asioita.

Niin ja asiasta toiseen. Eilen, ihan ilman mitään mun sanomista, Etelän Mies alkoi puhua siitä kuinka on vaikeaa kun ollaan tälleen erilleen. Se sanoi mm. "Jos erotaan, niin kai me erotaan ystävinä?" Eli siis mitä hä?! SE puhui erosta. Enkä minä. Kummallista. En tiedä mistäpäin nyt tuulee. Se kyllä puhui että sen porukat meinaa mennä ens kesänä kuukaudeksi Australiaan ja maksaa senkin lennot. Sen siskolla on häät sillon. Että kenties halu viettää kesä sinkkuna onkin houkuttelevampi kuin minun kanssani. En pistä hanttiin. En halua vielä(kään) sitoutua niin lujasti kuin pitkäaikainen suhde edellyttäisi. (Tai en ainakaan Etelän Miehen kanssa.)

Kyllä minä olen oikeesti aika kamala ihminen. Mikä hemmetti vaivaa? Jauhan siitä kuinka haluan jonkun jonka kanssa jakaa elämäni ja kun sellainen mahdollisuus on, laitan sen läskiksi. TAAS kerran.

Tempoilen ees taas suhteeseen ja pois. Olen mie onneton. Ihan avuton näissä suhde-jutuissa. Yritän kyllä kovasti kasvaa. Yritän ja ehkä joskus, ei niin-kaukaisessa-tulevaisuudessa olen tarpeeksi rauhoittunut etten laita heti paskaks kaikkea mikä eteeni sattuu.

Heijoo! Uuden vuoden lupaus! Tänä vuonna unohdan Kalamiehen ja aloitan uuden minäni rakentamisen! Se ei välttämättä löydy Etelänmiehen kanssa, mutta ehkä sitten yksin. (Mielummin yksin)

Nyt nukkumaan. Liikaa pohtimista yhdelle päivälle.