Tänään ei ole koulua.

Tänään on vapaata ja käytän sen hyvin tekemällä mitään. Ei sillä että en haluaisi tehdä mitään hyödyllistä se vain menee aina niin. Aamu alkaa kahvilla jota juon kaksi isoa kuppia tyhjään mahaan. Tällä aiheutan itselleni vielä mahahaavan, tiedän sen. (Tässä kohtaa mieleen tulee aina se typerä laastari-vitsi. Että se osaa olla typerä!) Samalla seikkailen netissä, pitää tarkistaa kaikki 4 spostia, vaikka tiedän että vain yhdessä on postia.

Kahvista saa hyvät "kicksit".  Sormet hyppii näppiksillä miten sattuu ja kädet tärisee. (Terveellistä) Mutta se auttaa siinä jos oikein meinaa saada jotain tehtyä. Seuraavana on edessä suihku ja sen jälkeen hiusten kuivailua yms. Olen nykyisin jättänyt itseni "tälläämisen" vähemmälle. Vaikka josku vaparina jaksan laittaa ihan rullatkin päähän, joka taas aiheuttaa sen että ehdin asioille 2 tuntia myöhässä. Olen silti liian tarkka ulkonäöstäni. Yritän tietoiseti päästä siitä eroon, mutta se on yllätävän vaikeaa. Vaatteita pitää vapaapäivänä vaihtaa ainakin 3 kertaa. (Sekopäistä, tiedän) Toivon että olisin mies, silloin kaikki olis niin helppoa.

Kaikki tämä olisi helposti korjattavissa sillä että heräisin tarpeeksi ajoissa. Mutta kun on vapaa en tee niin, joka johtaa siihen että kaikki asiat mitä piti tehdä jää tekemättä. Simple.

TÄRKEÄÄ!: Olen hyvin tarkka kaikesta syrjimisetä yms. joka johtuu siitä että olen feministi. Noh, olin kaverilla kylässä ja sillä oli sellainen Camping-makkaran kilpailulappu. "Kerää niin ja niin monta merkkiä ja saat kuppasen grillaussetin". Ja siinä oli kesäinen suomen kartta ja ylä-lappiin oli laitettu JÄÄTÄ/LUNTA JA JÄÄKARHU!!!! Tämä jos mikä edistää ajattelua että Lapissa on aina talvi ja kylmää ja vittu jääkarhuja. Mrrr, olen hyvin, hyvin vihainen. Siitä taas saa Stadilaiset syyn olla lähtemättä rakkaan kehäkolmosensa ulkopuolelle. Vaikka on se kyllä niinkin että ne jotka ei "tänne" vielä ole tulleet, saa  pysyäkin poissa. Niin kerta.