Olen semmonen oktagoni joka just ja just mahtuu pyöreästä reijästä. Se usein siitä väkisin laitetaan vaikka sen ei kuulu mennä siitä... Se melkein sopii muttei kuitenkaan.

En valitettavasti ole Vaaka. Olen Vesimies, tai siis nainen. Isosiskoni on vaaka ja jotkut hyvät ystäväni ovat vaakoja. (Uskon siis todella horoskooppien vaikuttavan luonteeseen) Ne jotenkin huomaa heti. Niin rauhallisia, vähäeleisiä. Vaaoilla ja vesimiehillä on paljon yhteistä. Helposti huomaan ystävystyväni juuri vaa`an kanssa. Kuuntelen muuten paljon samoja lauluja/bändejä kuin Kazu: http://www.kazu.vuodatus.net/

puuHellacopters, Skunk Anansie, SAD, näihin lisättäköön: Maija Vilkkumaa, Janis Joplin, Tehis, Queens of the Stone Age,Portishead, Erykah Badu, Billie Holiday jne jne. Eli laidasta laitaan. Blues:n, funk:n, soul:n ja jazz:n sekoitukset iskee aika kovaa. Vanha kunnon rokki ja sydäntä särkevä Blues on etusijalla.

Edessä yksinäinen viikonloppu. En mene Etelään. Ei ole rahaa, eikä oikein innostustakaan. Edessä tenttiin pänttäämistä, leffoja ja popkornia. Ajattelin testata Idealisti-Vegaani ystäväni Omavastuuomenapiirakkaa. Siivota, pestä pyykkiä. Eli hiton tylsää.

Kalamies ilmoitti eilen mesellä että se tulee tänään tänne. Kaverin tuparit. O-ou.

Olen huomannut että olen alkanut taas Ajatella Asioita. Siis mietin Kalamiehen sanomisia niin ettei niissä ole enää mitään järkeä. Esim. Se pyys mua "vilauttamaan" mesellä (kun on tuo web-kamera). Sanoin etten tod ala mitään vilautteleen. (Nauraen tietenkin). No se tuumas että taidan olla vähän liian rauhallinen ja kiltti. Sanoin että voi sitten jutella sellaisten naisten kanssa jotka on rajumpia. Se sanoi jotenkin näin että "En minä halua niitä rajumpia naisia". No TIETENKIN aloin miettimään että mitä se OIKEASTI sillä mahtoikaan tarkoittaa.

Äääh. Onnetonta.