...olen sitten blogilistalla. Tai ainakin luulen niin...

Luulen, ehkä olen. ;))

Tänään paistaa aurinko. On siis hyvä päivä vaikuttaa. Vaikka en minä kyllä tiedä voiko presidentti enää nykyisin muuttaa asioita, mutta ei voi valittaa jos ei ole yrittänyt vaikuttaa (siis ei ole äänestänyt). Tämä on yksi motoistani ja mielestäni hyvä sellainen.

Olen tässä taas huomannut lievän vainoharhaisuuden liukuneen elämääni Kalamiehen mukana. Olen niin Onneton, oikein tositosi säälittävä... Haen netistä eri hakusanoilla sen blogeja/sivuja. yms. Sitten äskön löysin erään naisen blogin jossa hän kertoi harrastavansa samoja asioita kun tämä Kalamieskin. No olihan blogissa sitten juttua miehistäkin, niistä miehistä jotka harrastaa sitä mitä Kalamies. (Tarpeeksi vaikeasti ilmaistu?) No olin tietenki ajattelin heti että nyt on kyllä ihan varma että toinen näistä miehistä joista hän kertoi on KALAMIES. Lievästi kaukaa haettua... Varsinkin kun eilen ajattelin irrottautuvani vihdoin tästä ahdistavasta, kummallisesta riippuvuussuhteesta.

Blaah. Kieltäydyn ajattelemasta sitä. ...vaikka se luultavasti menee tänään kotiinsa ja on siten ehkä illalla mesellä... Nyt täytyy pysyä kovana ja ajatella sitä kuvaa missä se halaa sitä naistaan.

Mietin et eikö se ole yleensä ole niin että yksi riippuvuus korvataan toisella? Alkoholistille tarjotaan lääkkeita ja nikotinistille purkkaa?

Miksi kutsutaan sitä symbolia jossa käärme syö häntäänsä...?