Olen siis taas töissä... Pojat ja Hyvä Ystävä juttelee tuossa vieressä, sermin takana. Ne on harvinaisen hyvällä tuulella. Oho! Ehkä syynä on opintotuki joka toi pojille taas uudet rahat juotavaksi. Ikävä sanoa muuten kivoista miehistä et taitaa tuo viina maistua. Baby Face esitteli mulle äskön irciään. En sanonu et olen nähnyt noi kuvat jo kun et ikinä tyhjennä sivuhistoriaa kun olet koneella. Hehe.. Se oli niin elementissään... Meil oli tääl vasta halloween ja mietittiin ketä esitettäisiin jos esitettäisiin jotain... Mä heitin et Baby Facea, siis sellaista ihmistä ei ole toista! Oikea pelimies ja esittäjä.

Yks ilta mulla oli ihan hirveä vitutus koko tätä paikkaa kohtaan ja Hyvää Ystävää myös.. Se oli taas ihan vitun tyly. Noh, kirjoitin sitte kauhean agressio viestin ja lähetin sen Kalamiehelle. "Ei vittu mä olen täynnä tätä paikkaa! Mä en jaksa täällä enää saatana päivääkään. Töissä joka päivä on sitä samaa ja vapaa-aika vielä tylsempää! Täällä viina tekee ihmiset onnelliseksi ja tietenki mitä enemmän juo, sitä paremmin menee!?! Apua! Olipa kiva avautua. Helpotti."

Etelän mies aikoo myydä autonsa. Hyvä. Suuri paino nousi harteiltani kun se sanoi niin. Ehkä nyt mun ei tarvitse maksaa sen laskuja. Mulla on ihan tajuton ikävä sitä. Vielä 1,5 viikkoa, tai kaks jos lasketaan pävissä. Huokaa... Juttelin eilen sen kanssa puhelimessa. Oli aika korrektia kun se oli sen kavereiden luona. Se on laittanut mulle kännissä viestiä.. "Mä *piip* rakastan sua ja toivon että me ollaan aina yhdessä!" Söpöä kännisen "suusta". Anyways en voi varmaan enempää enää alleviivata sitä kui ikävä mul on. "elämä on..."  Lasken päiviä, kohta varmaan tunteja.