Voi kiesus! Kävin nokian nettisivuilla ja kattelin mun puhelinmallia, yllätys yllätys! Se saatnan muija sieltä puhelinliikkeestä möi mulle 6230 6230i:n hinnalla! Siis käytetyn, mutta kuitenkin, liika on liikaa!!!!! Menen sinne huomenna ja sanon et nyt on homma niin että joko te hyvitätte mulle tämän rahana, tai kauppa puretaan. Minulla on siihen siihen oikeus. Ostajajalla on oikeus 7 päivän ajan purkaa kauppa! Niin kerta. Koska maksoin 6230i:n ominaisuuksista ja niitä mulla ei nyt ole. Kiitos kiitos kiitos. Arvasin että se ämmä huijaa mua! Se pyys yhdestä toisestakin puhelimesta (käytetty) mun mielestä ihan liikaa. Se varmaan ajatteli että Hähää, tää ei tiedä puhelimistä mitään, voin pyytää mitä vaan eikä se tajua mitään! Kjäh kjäh.

Mutta minä tiedän! Oikeesti olis pitänyt heti tajuta kun niillä ei ollut hintoja esillä niissä puhelimissa. Voi pärstän mukaan hinnoitella. Menen sinne kivaan DNA:n liikeeseen ja ostan siltä toiselta mukavalta tätiltä toisen käytetyn joka maksoi vaan 50 e. KOSKA NIILLÄ OLI HINNAT ESILLÄ!

Tälläinen nakertaa uskoa elektroniikkaliikeiden myyjiin. On se vissiin niin että ei kannata mennä elektroniikkaliikeeseen, tai putkiliikkeeseen, tai sähköliikeeseen tai autokauppaan ilman miestä koska ne voi huijata naista 6-0. MRRR!