Nyt vihdoin pääsen nettiin.
Otin itteä niskasta kiinni ja lähdin kaupungille pörräämään. Olen yrittänyt pitäytyä siitä kun ei ole yhtään liikaa rahaa. Olen siis Turussa. Omaan kotiin (pakko myöntää) on pikkasen ikävä. Se että olis oma rauha, oma kone, pääsis nettiin, ja olis OMA SÄNKY olis ihanaa. Nyt nukun lattialla patjalla. Se on ihan ok. Mut odotan jo nyt sitä tunnetta kun pääsee kotiin ja omaan sänkyyn! Haave!

Sain töitä 2 kuukaudeksi, että kotiin olis meno vasta heinäkuun lopussa. Lapsuuden Ystävän luona on ihan kiva olla. Ei siinä mitään. Sen kanssa on itseasiassa hauskempaa kuin odotin. Ollaan tehty vaikka mitä jännää ja kierretty vaikka missä. Olen päättänyt että raahaan sen ainakin kerran mun seuraksi yhteen jazz-paikkaan täällä. Molemmilla on palkkapäivä vasta kuun lopussa ja me on tehty hurjia suunnitelmia että mitä me tehdään niillä kaikilla rahoilla mitä meilä sit on. :D


Täällä on kuuma. Huh. Siis ainakin täällä nettikahvilassa. Tuskallista.

Miehiä? Ei tod. Olen vasta tässä lähipäivinä huomannut kuinka vapauttavaa on olla paikassa jossa kukaan ei tunne sua. Heh. Olen ilman meikkiä ja kuljen niin lököissä vaatteissa kun haluan! Olen super hyper ekstrovertti ja puhun OMAA MURRETTA. Voin mokailla ihna niin paljon kuin haluan kun en ole ihan heti tulossa tänne takaisin. Ei täällä miehet minunlaisia naisia halua. Ne haluaa Henkkamaukka-suomenruotsalaisen-mallin mitat täyttävän blondin, jolla on mahdollisimman vähän päällä. Ei edes tartte stressata siitä että jos nyt joku kattois mua, KUN EI NE KATO! Mikä vapaus!
Suosittelen tätä kaikille naisille päällä suomen maan!

No mitäs sitä muuta.. hmm. Työt on alkanut ok ja työkaverit on muutamaa poikkeusta ihan kivoja. Ja asiakkaat, nekin on mukavia, kun niille on mukavia. :) Elämä hymyilee. Olen onnellinen. (Super hyper positiivisuutta havaittavissa)

Niin Kalamies.. No se nyt muistaa jopa välillä kirjoitella mulle. Oli se tuossa semmottiset 4 päivää hiljaa (lievä ketutus), mutta sit se taas muisti mun olemassa olon. Olen hyvin ylpeä itestäni että en alkanu heti kuittaileen sille. No mutta joo, kyllä se siitä sit (viimeistään kun koulu taas alkaa;). Silläkin on loma elokuussa.. Hmm...?

Kyllä kesä on kivaa aikaa!