MRRRRRR!!!! En kestä enää tuota Herra X:n ailahtelevaisuutta. Menee hermot! Totaalisesti palaa käämit!

Tekstasin eilen ennen nukkumaan menoa. Laitoin mielestäni vitsinä jotain näin: "Tulipa taas oltua blondina. Kulti, rakastathan mua vaik olenkin tyhmä...? ;P" (Liittyen töihin)

Se hermostu ja laitto takas: "Mulle toi rakkaudentunnustus on iso juttu, et en todellakaan lauo sitä jos en ole vama asiasta. Tollanen pistää miehet tai ainakin mut hieman varpailleen..."

VATTU!!!

Yritin selittää et se on vähän sama kun kysyisin et haluatko mua vaik lihoisin 20 kiloa. Kaikkie tietää et vastaus on EI, mut koska ei halua loukata vastaa et tottakai. Ja että sovitaan et tästä lähtien r-sana on kielletty leikkimielessäkin.

En vaan kestä enää. Tekee mieli tekstata et kuule annetaan olla, kun tää on ilmeisesti sulle niin saatanan vaikeaa. En minä nyt hyvä isä mitään rakkaudentunnustuksia haluakaan! SE OLI VITSI! Voi tsiisus noita miehiä. Ei hlvetti kestä pälli niiden kanssa. Ei ainakaan tämän kyseisen yksilön kanssa. Nyt en sitte varmana soita tai tekstaa. Antaa jo olla. Laittakoot hän sitten viestiä kun pääsee sekoilunsa yli.

Soutaminen ja huopaaminen loppuu mun osalta nyt!