Eli siis kännissä ka kämpillä yksin. Olen ihan pelit seis. Siis annettakoon kirjoitusvirheet mulle anteeksi.
Hienomotoriikka kärsii kun juo 3 sidua, yhen paukun ja 2 drikkiä. Kun suutelee hitaiden aikana kiihkeästi enstistä ihastusta. Tapasin pitkästä aikaa entisen ihastukseni. kerran erehdyttiin harrastamaan seksiä ja se oli hirveää. Nyt se kinus uusintaa, mutta en antanut. Ei mua kiinnosta pätkääkään, mut sanoin että olen vast ikään eronnut eli en halua vielä mitään sellaista. Paskat mua halutti ihan helvetisti. Halusin panna sen aivot pihalle, mut en tehnyt sitä. Olen lojaali kun sille päälle satun. En pettänyt Etelän Miestä, ei siksi että olisin tuntenut olevani "vakavassa suhteessa" vaan siksi että haluan "säästää" itseäni..... Kalamiehelle. Jos joskus petän se tulee olemaan Kalamiehen kanssa. Ihan Fitun sekoa tiedän. Jos eräs mies olisi illan aikana yrittänyt minua olisin varmasti antanut. Yks meidän koulusta... mutta se ei yrittänyt, joten se siitä. Ei ees katsonut. Nyt siis yksin kämpillä ja kohta nukkumaan sammuneen syvää unta.