Arvaa kuka oli siellä. En ainakaan minä.

Olin katsonut ennen kotiin lähtöä (siis porukoille, viikonlopuksi) että junat ja bussit menee silleen sopivasti, että ehtii kouluun. Joo-o. Eipä sitte mennytkään. Oli pakko tulla myöhemmällä junalla ja myöhästyä koulusta 2 tunnin verran. Oli toisaalta ihan tyhmää mennä edes sille vikalle tunnille, mut tulipa mentyä nyt kuiten. Nooh, junassa oli odotettua enemmän porukkaa ja astuessani junasta sitte määränpäässäni näin että vikasta vaunusta tuli Kalamies. Vittu. Se oli ollu samassa junassa. Oliko se nähnyt mut jo lähtöasemalla jää arvoitukseksi. Mulla itse asiassa oli varmasti etiäinen tästä jutusta koska olin ollut jo laittamassa sille viestiä päivällä, kun mulla ketutti niin muan perkuleesti. En sitte laittanu, onneksi.

Nyt en sitte nää porukoita moneen kuukauteen, ainaki 3 menee enneku nähään tääs. Ikävä on jo nyt. Sain sitä paitsi äidin itkemään. Vituttaa ihan helevetisti. Huono omatunto. Kun olisin halunnu mennä siskolle viikonloppuna, mut äidin mies ystävä ei suostunu viemään niin purin vitutukseni sitte mammaan. Mua niin ärsyttää koko jätkä! Äiskä maksaa bensat ynnä muut ja se saatanan kusipää ei voi viedä äitiä kattoon lapsenlapsiaan. Nyt se on sitte muka yks kaks muuttamassa jonnekki saatn mökille. Äiti raukka jää yksin. Sanoin äiskälle että miten se muka vittu voi siellä asua, kuka sille sitte kaikki maksaa!? Siksi se sinne muuttaa kun on niin perkeleen PIHI! Ettei tartte maksaa vuokraa, eikä sähköä eikä vettä! Kuvittele!!!! AAARRGGHH!!!!!!! Se aikoo loisia sukulaisillaan ja käydä välillä siellä mökillä. KUN SE UKKO ON NIIN PASKAHOUSU ETTEI USKALLA EDES YKSIN NUKKUA SIELLÄ MÖKILLÄ!

Huh huh. En ikinä ala riipuvaiseksi miehestä kun ne on kaikki tuollasia. Päätetty. Piste.