Tämä on yhtä hlvettiä. Kaikki menee vaan aina enemmän r-seelleen. Mulla ei ole ystäviä. En tajua mitä olen tehnyt että Hyvästä Ystävästä on tullut niin etäinen. Olen yrittänyt saada sitä kiinni koko illan ja nyt se soitti ettei ehditä nähdä kun sen menee sen Pikkusiskon kaverin luo. Sen jonka kanssa me oltiin Kajaanissa. Miks minä en pääse? Miksi mua ei huolita joukkoon? Aikuisena on tosi hankalaa saada ystäviä. Social outcast. Jo toinen ilta yksin kotona. Massiivinen ketutus! Ja jotta kukaan ei sais tietää kuinka muhun sattuu olen niiden seurassa entistä luonnottomampi. Tekopirteä ja ylivilkas.

Elämä hymyilee muutenkin. Tappelin taas Etelän Miehen kanssa. Se soitti yöllä kännissä ja oli sen kaverin raksalla. Se lupas laittaa viestin kun laittaa nukkumaan. Joo laittohan se, PUOL VIIDELTÄ. Se soitti puol kaks päivällä ja sanoi olleensa siel raksalla ja että kävi sitten sen jälkeen syömässä ABC:llä  ja sit kotiin. En uskonut sitä ja se otti nokkiinsa. "Jutellaan sitten kun olet vähän paremmalla tuulella." Kui tyhmäksi se mua oikein luulee. Eka se sanoi lähteneensä kadelta sieltä raksalta syömään. Että syömässä meni 2 ja puol tuntia. Just joo. Mulla menee hermo. Se on kuitenki ollut juomassa ja se sen puhelinlasku on vieläki maksamatta. MINÄ EN KESTÄ NOIN VASTUUTONTA IHMISTÄ! Minä lupasin että sen ei tartte maksaa sitä velkaansa kunhan se maksaa puhelinlaskunsa ajallaan. Joo, pyhästihän se silloinki lupas. Mikään ei saa mua sekoamaan kuin tuollainen käyttäytyminen. LAPSELLISTA JA TYPERÄÄ. Hmmm... Maksaako lasku nyt vai myöhemmin korkojen kera? Onpas vaikea kysymys.

JA laitoin Kalamiehelle viestin yöllä. Se ei vastannu. Kiitos siitäkin. Kiitos elämä kun opetat karman lakia oikein kantapään kautta. Niin makaa kuin petaa. You sow what you seed.... En keksi enää. En jaksa ajatella.

Miksi minun elämäni on niin vaikeaa ja muiden vaikuttaa niin helpolta.

Sanoin kerran Exälle että kuolen yksin. Niin se on. Tunnen sen jo nyt. En saa aikaan pysyvää ihmissuhdetta saati sitten että saisin pidettyä edes yhden läheisen ystävän. Enkä voi ihmiselle kauheampaa kohtaloa kuvitella kuin yksin kuoleminen. Etelän Mies laittoi viestin. En halua vastata siihen. En vain halua. En osaa olla vihaamatta sitä nyt, en osaa vaikka haluaisin jo lopettaa. "Mitäs mun kullalle kuuluu? :-) Onko kaikki ok? Vielä täällä pelataan."

Nyt en voi lopettaa itkemistä. Pelkään että joku soittaa. En voisi vastata koska äänestäni kuulisi että olen itkenyt. Ehkä huomenna kaikki on paremmin... Toivon niin. Uskon niin. On pakko uskoa, jotta jaksaa elää. Etelässä kaikki on paremmin.