Ostin itselleni pullon kahvilikööriä ja mammaa. Ainoa alkoholipitoinen juoma jota voisin nyt kuvitella juovani. Otin jo pari lasia. En siis ole vielä kännissä. :D Soitin "Hyvälle" Ystävälle ja hän kertoi heidän olevan menossa etkoilemaan jonnekin hänen kaverin-kaverin luo. Eli minua ei ole kutsuttu. Olen siis yksin kotona. Tekee mieli ottaa lisää juotavaa, mutta pelkään meneväni känniin... En halua olla "totally wasted". Haluan olla pienessä sievässä, JOS nyt edes sinne baariin menen...

Kiitos TohtoriX:lle kommenteista, vaikka ilta saattaakin kuivua kokoon noin baareilun merkeissä. Mukavaa iltaa myös sinne. :)

Otanko kalsari-kännit? Ehkä. Juon, käyn suihkussa ja laitan nukkumaan? Ehkä... vielä en osaa sanoa. Baarissa, juuri siellä baarissa jonne olemme menossa (sanoin ehkä liittyväni seuraan myöhemmin, heidän mennessä baariin ja "Hyvä" Ystävä sanoin soittavansa kun ovat menossa.) On todella huono ilmanvaihto ja aina haisee ihan hirveälle kun käy siellä. :(  Ja päätä särkee vaikka ei olisi juonutkaan.

Lomasta vielä... Olen miettinyt josko minun olisi aika lopettaa tämä turha räpiköinti. Jos vain sitoutuisin täysillä suhteeseeni. On Etelän Mies kuitenkin hyvä mies. Ei meillä ole mitään yhteistä, ei edes musiikkimaku liippaa lähellekään, mutta eikä se niin ole että vastakohdat täydentävät toisiaan? Enkä vastaa ulkoisesti hänen unelmiensa naista, en edes sisäisesti. Eikä hän minun, muuten kuin ehkä siltä osin että antaa minulle sitä huomiota jota välillä kaipaan. Osaa olla hellä tarvittaessa. Tyydynkö? En usko. Sopeudun on oikea sana.

Nyt alan katsomaan pikku huuruissani murhamysteeriä ja olen onnellinen että olen kotona.

Hyvää iltaa siis kaikille.