Ystävänpäivä.

Mulle on sattunut vaikka ja mitä ystävänpäivän bileissä. Keskiviikkona olis eräässä baarissa Ystävänpäivän jälkeiset, en tiedä pitäiskö sitten testata onnea ja mennä sinne. Torstaina olis kyllä koulua, niin ei tarttis pelätä poissaoloja "töistä". Hmm... Keskustelen tästä "Hyvän" Ystävän kanssa. Ei kyl mitään revittely bileitä haluttais mut olis kiva käydä pyörähtään jossain. ;)

Tein itselleni "Rakkauslauluista" soittolistan. :D Olen siis todella valentinen tunnelmissa. Se lista sis. mm. Abba: "The Way Old Friends do", Muska: "Kirjoita postikorttiin", Maarit: "Jäätelökesä", Raya: "Sä syliis saat mut puristaa", Hellakopters: "I Wanna Touch", Janis Joplin: "Piece of My Heart", Tehosekoitin: "Älä Muista Pahalla, Älä Koskaan Unohda" ja "Mä Diilaan Rakkautta" jne jne. Listasta tuli aika pitkä, olen ilmeisesti rakkauslaulujen ystävä. :)

Hyvä Ystävä oli tuonut minulle henk.koht postiluukusta suklaalevyn. Velvollisuudentunnosta ilmeisesti, kun vein hänelle eilen kouluun hauska lämpiävän sydämen. Eipä silti, yhtä hyvältä se maistuu oli se tuotu sitten velvollisuudesta tai vain hyvää hyvyyttään. Heh.

Päivällä tuli sitten vahingossa nukuttau 1,5 h nokkaunet. Tosi nokkaunet. Ketutti kun heräsin, mut eipä sille enää silloin mitään voinut. Tällä viikolla pitäsi sitten aloittaa tehtävän tekeminen, pasha. Ja se opettaja on niin kettumainen että ei vastaa mun s-postiin. Olihan se soittanut "töihin" maanantaina kun olin koulussa! Pönttö. Sanoi että hän ei ala vastaamaan s-postilla kun esitin niin monta kysymystä. HÄ? Ei vastaa koska oli liikaa kysymyksiä. Joo joo. Sehän onkin hyvä syy olla vastaamatta!?  Ah, opiskelijan arkea.

Nyt pitäisi lähteä lenkille ettei mene sisällä kykkimiseksi koko päivä.

Siis: HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ! Kaikille tasapuolisesti. :D