Nyt on paha olo!!! Shoppailun vimmassa ostin itselleni puhelimen ja farkut. Nyt on mennyt niin paljon rahaa että oksettaa! Olen fyysisesti sairas, koska minulla ei todellakaan olisi rahaa ostaa puhelinta ja farkkuja! No sanottakoon että se puhelin oli käytetty (silti minusta kallis: 80 e) ja ne farkut oli "halvat" eli 54 eeroa...

Perustellaanpas nyt nyt oikein kunnolla ostoksia... Minähän en polta ja juon max kerran kuukauteen. Eli nämä rahat olisi jollain toisella mennyt kakkulankaivoon (savuna ilmaan ja kurkusta alas), mutta minä "sijoitin"  Mut vitsi kyllä nuo farkut harmittaa. En TARVI uusia farkkuja! Se puhelin olisi riittänyt hyvin. Vittu. Ei järkeä. Laitoin todella aivot narikaan mennessäni kaupungille. Nyt on paha olo ja kaduttaa. Veisin farkut takas, mut niistä ei saa rahoja takaisin, niin ne on sama pitää. Nyt täytyy kyllä leipoa sämpylöitä seuraavat 2 viikkoa ettei mene rahaa muuhun kuin maitoon. Huh. Olen hirveä.

Mutta silti mun "uusi" puhelin on ihQ! Siinä on radio ja kamera ja muut herkut...

...Nuudelit on ens kuun ravintoni...  :(