Tänään selvisi et huomenna on tentti. Kiva ope. Kiitos. JA huomasin lukkarista et mulla on 2 oppituntia (eli 1,5 h x2) Kalamiehen kanssa! Ei oo tosi! Mut se tuskin on siel ku niillä on harjoittelu sillon... Se on vaan joku seminaarityyppinen hässäkkä. Ei se oo nytkään täällä niin voin rauhassa justkata sen kaa mesellä. Meinaan se ei voi ehdotella mitään sen ihmeempää. En halua testata mun kestokykyä.

Tänään koulussa Hyvä Ystävä sanoi et se ei voi ymmärtää miten Etelän Miehellä ei ole rahaa ja miksi ihmeessä minä, opiskelija maksan sen laskuja. Yritin selittä että sillä nyt vaan ei ole rahaa, mut kieltämättä mua vituttaa ihan helvtisti kun mun pitää maksaa omien laskujen päälle vielä senkin laskut. Laskin just et menee melkein kaikki veronpalautusrahat laskuihin. Yli jää 30 e. Taitaa se mun kampaajalla käynti jäädä haaveeksi. Vituttaa iha suunnattomasti. Eniten mua ärsyttä kun se ei vittu tee mitään sen eteen että sen rahatilanne korjaantuis. Ja se että se ei luovu niistä saatanan luotoista. Ei mulla ole varaa elättää sitä. Olen alkanut jopa miettimään et mitä jos se huijaa mua koko ajan... se väittää että sillä ei oo rahaa ja sit sillä kuitenki on. Minä maksan ruuan ja laskuja ja poika elää siivellä. AHISTUS! Nyt tuntuu etten halua nähä sitä ikinä. Haluisin lopettaa mut en voi, ku ei rahattomuus ole mikään syy pistää poikki. ...ja silti kaipaan sen luo...

Jos jättäisin sen mulla ei ois ketään ja kuka mua ees haluais ku paisun kuin pullataikina. Taitaa tulla ahistus-itku. Menkat taas. Ei ole helppoa olla nuori-aikuinen nainen.