Olen taas "kotona"...
Olisin niin mielelläni halunnut jäädä lomalle kotiin.  Maata aina vaan rannalla auringossa ja käydä illalla bilettämässä... Prkl. Vielä 3 viikoa. No ei se nyt niin pitkä aika ole, kun onhan nyt jo tämä viikko puolessa. Laskin että jos tätä viikkoa ei lasketa mulla on enää 10 päivää töitä.  ;D Odotanko lomaa? -Eeen kuinka niin... Toivottavasti on yhtä hyvät ilmat myös sit kun pääsen lomalle. Meinaan mitä kettua sillä lomalla oikein tekee jos sataa vettä. Muistan kun 2 vuotta sit mulla oli loma elokuussa ja sillon pohjoiseen tuli jo syksy. Ei puhetta että olis pitänyt jotain hametta, eijei. Sadetakki oli kova sana sillon.

Kalamies on nykyisin osa historiaa. Se ei vastaa enää mun viesteihin. Laitoin että "Miks et enää vastaa mun viesteihin? Jos sulla on jotain vakavaa meneillään niin, ilmoita etten "turhaan" viestittele". Ei vastausta. Sit laitoin että "No vähänkö oot." Ei vastausta. Sit miul män hermo ja laitoin että "Haista sinä kuule paska." NIIN EI VASTAUSTA.  Iha hemmetin outo. Olkoot poistin sen numeron ja en enää ajattele sitä, tai ota siihen yhteyttä. JA JOS SE PERKELE LAITTAA SYKSYLLÄ VIESTIÄ KUIN IKÄVÄ SILLÄ ON OLLU MUA, NIIN TOIVOTAN SEN ALIMPAAN HELVETTIIN.  Minä en voi tajuta miten joku voi olla voin ilkeä. Siis tieten tahtoen satuttaa toista, eikä lopeta vaikka toinen sanoo kuinka kärsii. Ihan vain ilkeyttään... Onko se tosi että joku voi oikeasti tehdä niin. Se tietää mitä tunnen ja silti tekee mulle näin?! Toivon että se ei ikinä löydä sitä mitä etsii. Että se jää yksin ja joutuu katsomaan vierestä kun sen veli saa sen unelman, perheen ja talon ja koko hela hoidon. Prkl.

Ja se keskisuomen mies.. Se ottaa mua nykyisin vaan nuppiin. Mä en tajua miks mulle aina käy näin. Kun löytyy joku joka olis musta kiinnostunut niin mua vaan jonkun ajan kuluttau alkaa ottaa päähän. Ei tee mieli edes nähdä  koko tyyppiä. Ehkä menkat tekee sen, ehkä se että olen Kalamiehessä kiinni, ehkä olen vain sitoutumiskammoinen ja kun se mies puhuu jo me-muodossa, saa mut pelkäämään.  Ehkä, ehkä, ehkä...

Se soitti just. Teki mieli huutaa EI EIEI EIEII!!!!  Pysy pois älä tule!  Se tulee tänne tänään ja huomenna pitäis nähdä. Vittu valmiiksi olen jo kyrpiintynyt koko ihmiseen.  Anteeksi että olen tällainen. Olen vaikea ja hankala. Mutta ainakin tiedän mitä en halua, eikö se ole jo jotain?

En mä edes tajua mikä mulla on. Kaikki vaan ottaa ihan vitusti päähän. Tekis mieli huutaa ja raivota. "Naapurin kyylälle huutaa päin naamaa että se on idiootti ja mersujen nokasta merkit varastaa... "

Njoo jos vaan olis hiljaa..