On siis aikaa kun olen tätä "päivittänyt".. Ehkä se nyt sallitaan, koska mun elämässä ei ole oikeastaan tapahtunut mitään. Kaikki on kuten aikaisemmin. Olen Turussa, olen töissä. On hiukka koti-ikävä ja Lapsuuden ystävä on kiva.

Täällä oli Keskiaika-Markkinat. Oli tosi hienoa. Ostin HIANON korun Lapsuuden Ystävän koulukaverilta, joka oli siella kauppaamassa niitä. Kävin se kaulassa tuossa kaupungilla ostoksilla ja eräässä kaupassa myyjä kysyi että mistä olin ostanut noin hienon korun. Ajattelin että voi minnuu kun miul on niin hyvä maku. :D

Kalamies on ollut hiljaa jo pitkään. On kuulemma kiireitä. Paskat.

Haluasin mennä kotikaupunkini festereille, mut kaverit sinne on aika vähissä. Pitää nyt kattoo, josko lyöttäytyis Hyvän Ystävän Pikkusiskon mukaan. Ne on kavereidensa kanssa lähdössä ja olen ollut niiden joissain kekkereissä... mut tietenki vain Hyvän Ystävän mukana. Hmm. Harkitsemme asiaa.

Sit olen "uudelleen lämmitelleyt" yhtä vanhaa "juttua"... Se mies on kylläkin keskisuomessa. Noh, se ei ole este.. ehkä hidaste, mut minkä yli ei rakkaus pääsis? Hheheh..
Se vaikuttaa niin ihanalta. Olis mukava olla taas jonkun nainen. Olla omistettu. (HUI) Siltä tulee niin ihania viestejä ja se jopa soittelee. Se tulee kuulemma käymään täällä 2 viikon päästä. Saas nyt nähdä... Mut olis se silti ihan kiva juttu. :) Olis edes jottain säpinää.

Olen ollut nyt 1 kk 17 päivää ilman seksiä. Jep. Selibaatissa. Eikä tunnu missään. Höh.. Kaikkeen tottuu.

Olen värjännyt hiukset. Itkin kun näin lopputuloksen, mut ehkä se vaalenee..