Hö. En tiedä onko vika minussa, koneessa vai yhteyksissä kun en voi lukea kommentteja tai kommentoida itse muiden kirjoituksia.

Eilen illalla Entisen Kämppiksen Entinen Poikaystävä oli mesellä. Se yritti päästä ens yöks mun luo. Sanoin etten voi kun vielä seukkaan. Se sanoi et jätä se, kun lähempänäkin olis mies. Jos nyt totta puhutaan mua ei vois vähempää kiinnostaa koko mies. Harrastettiin pari kertaa ennen viime kesää. Silloin en siis seurustellut. Ei tehnyt vaikutusta. Se on jotenki vaan niin outo. Siis ei hyvässä mielessä, ei  Kalamies outo. Vaan jotenki niin hermona, eikä yhtään rento. Teki se mulle kyl ruokaa mut siihenpä ne hyvät puolet jäi. Ehkä se jäi vähän tuntemattomaks mulle ja olin tosi yllättynyt kun se ylipäätään oli musta kiinnostunut. Sovittiin sillon et ei muuta kuin seksiä ja mun kohdalla se ainaki toimi. En tiä onko se vaan S:n perään vai kiinnostaisko sitä oikeesti. Mut mua ei kiinnosta eli siis tämä juttu ei mene sen pidemmälle. Heh... mietin tässä sitä meidän juttua enne kesää... Oli se ainakin kiitollinen sängyssä. Tyytyi niin vähään. Heh. Olen aika kinky ja oli tosi hauskaa kattoa kun se meni ihan sekasin kun sanoin siinä "touhutessa" vaikka että "pane mua lujaa". Heh.

Odotin sitten koko illan Kalamieheltä viestiä. Ei kuulunut ennenkuin aamulla neljän aikaan... huolestuttava viesti: "Aluksi meinasin että viestitän sulle kun oon Opiskelukaupungissa ja tuun käymään mutta jänistin. Koin helpommaksi lähteä kaverin luo ja saunomaan ja sillä tiellä olen. (En käytä nimiä)

Miksi se koki helpommaksi jättää tulematta? Ei se ole enää edes vähään aikaan ehdotellut mitään... Hmm. Vaikea tilenne. Tekee mieli kysyä miks se koki helpommaks jättää tulematta. Olin niin unenpöpperössä etten oikein tajunnut sen viestiä. Latoin vain takas että " niin se välillä menee. Oli kuitenkin hauskaa? Kotona meni ilta, nyt nukkumassa. Ihme että heräsin. :)" Sitte kysyin et onko se kuinkakin kännissä. Jotenkin oletin. Ehkä se suuttui kun se ei enää vastannut. Tai sitten se nukahti. Veikkaan jälkimmäistä, olihan jo aamuyö.

Vasta "löysin" Tehiksen Rakkauden Gangsterit levyn ja tykkäsin, kuten muistakin niiden levyistä. Mut eräs biisi iski heti ensimmäisellä kuuntelukerralla... Olin myyty. 

                               "Jokin ajaa mua"

                  Mä olen taas hauras ja kauhtunut ,
                kuin auringon paiste vois mut puhki kuluttaa.
                     Valvottu yö, kuppi kahvia aamulla.
               Sun viereltäs nousen jälleen matkaa jatkamaan

               Aamunkoitosta, illan lempeään pimeyteen,
                mä jokaisen tunnin sulle antaa tahtoisin.
               Mut hetkekskään, ei pysähdy pyörät nää.
              Tie minne mut kuljettaa, voi kunpa tietäisin.

                  Mä rauhaa en saa, en lepoa saa, rauhaa en saa.
                                  Jokin, ajaa mua.

                 Huhtikuu on, kuukausista julmin kai.
               niin ainakin sanotaan, jossain kirjassa.
                 Mitä mä saan, irti tästäkin keväästä,
              kun kohtalon tuulet taas mut luotas puhaltaa

Niin kaunista...