Tunnustan sen. Olen huono suomalainen koska vihaan olympialaisia, enkä katso niitä.

Aikaisemmin jätin ne katsomatta sen takia että minua ei yksinkertaisesti kiinnostanut. Sitten keskusteltuani eräänkin kerran Etelän Miehen kanssa siitä että "ei nyt ehdi jutteleen, kisat alkaa" Mulla meni hermot! Nyt tämä on henkilökohtaista! Nyt en katso periaatteesta! Koska AINA on kisoja, on MM ja SM ja PM ja EM ja ja... ja mulla on nyt PMS:ää! MMRR! Nyt on ihan turha tulla selittämään kuinka ne ovat vain kerran 4:ssä vuodessa (eli jo 5 kertaa elämäni aikana, ei siis voi puhua mitenkään ainutkertaisesta tapahtumasta.) Juuri nyt VIHAAN olympialaisia koska ne vievät minulta sen vähäisenkin kontaktin Etelän Mieheen.

Juuri nyt olen niin hullu että voisin jättää sen ja sanoa: "Syytä itseäsi, jos olisit kisojen aikana jutellut kanssani enemmän kuin yhden lauseen olisimme vielä yhdessä -Oma mokas." Ja nauraisin päälle: Hahaa!

Ehkä en kuitenkaan tee niin vaan menen pyykkituvalle ja pesen vihdoin pyykit ja tiskit ja pyyhin telkusta pölyt. Se yksiössä asumisessa on rasittavaa, televisio pölyttyy 3:ssa päivässä niin että sen pintaan voisi piirtää sydämiä ja kukkia, vaikka minä en kyllä ikinä piirtele sydämiä ja kukkia. "Hyvä" Ystävä piirtää niitä aina, minä piirtelen mielummin geometrisia kuvioita ja yksittäisiä sanoja.

No mutta jos nyt kuitenkin menen sinne kellariin... ettei käy kuten viime viikolla...