Nukuin ponniin! Voi kyllä ketutti kun heräsin VARTIN liian myöhään. Jos olisin herännyt tasan kahdeksalta olisin ehkä ehtinyt luennolle, mut enpä sitten herännyt. Prkl. Heräsin yöllä viideltä ja katsoin kelloa, aah vielä saan nukkua.. Vaikka silloin ei kyllä väsyttänyt yhtään. Olisin voinut nousta ilman mitään ongelmaa ja ehtinyt ajoissa kouluunkin. Mutta kun ei niin ei.

Kalamies on ollut nyt jo aikas monta iltaa mesellä, mut ei se ole sen ihmeempiä jutellut. Vaihdoin vasta keskustelukuvakkeeni ja tekstin, sitä se sitten kommentoi yhdellä lauseella, ja eilen se vahingossa kutsui mua puhekeskusteluun. Sillä on siis web-kamera ja pelit ja vehkeet. HÄHÄÄ! Kiinni jäi!

Mun pitää kohta vääntyä suihkuun ja kouluun. Toivottavasti nään meidän talossa asuvaa opiskelija poikaa... olis edes jotain muuta mistä haaveilla. Olen törmännyt siihen pari kertaa rappukäytävässä ja tietenkin näin sitä vielä silloin kun  meillä oli koulua. On se manu, siis namu. Mut ihan liian nuori mulle, tai siltä se ainakin näyttää. Jotenkin niin pikkupojan oloinen... Se olis kyl ihanaa.. ;) Daydreamin` "I wanna hold ya wanna hold ya tight get teenage kicks right through the night..." Varsinainsia Teenage kicksejä joo.. :D

Jospa tänään yrittäisi laittaa itseään jotenkin. Olen luopunut ripsaristakin, kun tuntui että ripset alkaa tippumaan sen takia. Veikkaa että kuitenkin turvaudun siiehn ponnariin, kun en enää osaa olla hiukset auki. Ponnari tai jonkun tyyppinnen "töhtyrä" hiuksista korkealle takaraivolle on nyt se mun juttu. Ja nyt olen vakaasti päättänyt että EN leikkaa hiuksiani lyhyeksi, vaikka välillä tuntuu että on aina saman näköinen kun letti on kiinni. Mut nyt on mentävä tai jää koko suihkussa käyminen! Kiirus!