Olin Miehen luona. Vietettiin normi viikonloppu. Ei juotu, käytiin "anoppilassa" ja sen kavereiden luona. Tehtiin pizzaa (minä tein) ja katsottiin tellua. Seksiä? -Kerran. Se oli harvinaisen hyvää, haluttomuuskin oli poissa. Mut sunnuntaina se ei oikein onnistunut. En halunnut? -Halusin, mutta en viitsinyt neuvoa ja sitten tuli taas se ärsytys-ketutus vaihe ja kieltäydyin kokonaan. Sitten yöllä, kumpanakin yönä, näin "märkiä" unia. Tuntui kuin olisin pettänyt. Toinen nukkuu vieressä ja sen sijasta että harrastaisi oikeasti, uneksii siitä. Kummallista vähintään! Mistäköhän sekin tuli.

Bussissa istuessa oli aikaa miettiä maailman menoa. Sain jonkin hienon ajatuksen/teoriankin, mutta en muista sitä enää. Että se siitä.

Olen aamun soitellut kesätöitä. "Ei-meillä-opiskelijoita"-levy soi melkein joka paikassa. SITTEN KUN olen valmis, eli vuoden päästä, päätän itse minne menen ja muille paikoille sanon että olkaapa nyt tyytyväisiä siitä että olitte niin tylyjä mulle silloin kun opiskelin!!!! Buhaahaha! Kosto on suloinen!

Myin juuri takkini kaverille. Jes. Huomenna alkaa työharjoittelu. Jes.