En yksinkertaisesti enää VOI tajuta miten Etelän Mies saa itsensä aina vaan vaikeuksiin!!??!!!???

En mennyt sinne tänä viikonloppuna, ja hän päätti mennä ystäviensä kanssa saunomaan ja sen jälkeen "paikalliseen". Ei, ei tietenkään kaupunkiin. Ei hän sinne halua, kun siellä tulee aina vaikeuksia ja menee vaan rahaa. NIIN JUST! 

Se soitti ensiksi kahdentoista aikaa että nyt he on siellä "paikallisessa". Laitoin normaalisti nukkumaan ja seuraava puhelu tulee neljän jälkeen. "Sssmäää oooonn ny gootoona." Ihan lärvit, pelit seis, nakit silmillä. "Jaa, jaa. No kello on tiätkö vaikka ja mitä. Olin nukkumassa." "No vittu sshhoitan shitteen huomennaa!" "No oota nyt, oliko teillä hauskaa?" "Oliii jooo. Ihan givaaa, nyt oon gootooona." "Ette sitten menny kaupunkiin?" Hiljaisuus... "Nooo... josh ny ihaan tootta puhutaan, niin mut on hakattu." Ajattelin mielessäni että VOI SAATN, PRKL, HLVTTI!!!!!!!! Sanoin kuitenkin rauhallisesti: "Mtäh? Miten se on mahdollista?" "No sitä se minäki mietin! Sain kyydin kaupnkiin ja olin menossa baariin, mut ne ei päästäny mua enää sisälle (varmaan siksi kun oli niin kännissä) No lähin sit HETI käveleen kotiin päin, kun mun takaa tuli jotain jannuja ja ne alko aukoon. No auoin tietty takas ja sit se yks hyökkäs. Heitin sen katuun ja olisin hyvin voinu hakata sen mut en viittiny kun se oli maassa. No sitte tuli ne sen 2 kaveria jotka sitten pieksi mut.Ottassa on ventti ja ohimolla helevetin iso kuhmu." Mietin mielessäni exääni joka soitti mulle baariin (siis kun oltiin jo erottu) et tuu auttaan, moon ensiavussa. Joku oli lyönyt sitä tuolilla päähän. En VOINUT olla ajattelematta yhteneväisyyksiä.

Yritin kysellä oliko silllä mennyt taju jossain vaiheessa ja et pitäiskö sen mennä EA:han. Ei se kuulemma aikonut mennä. "Minä laitan nyt nukkumaa. Jos en soita sulle huomenna olen kuollut." Miten LAPSELLISTA! Mulla menee hermot siihen ihmiseen! Minä en tajua miten se muka voi aina joutua vaikeuksiin ilman että itse auttaa sitä mitenkään. Ja vaikka se ei auttais niin pitäsi sillä olla nyt sen verran älliä että osaa puhua itsensä niistä ulos. Tai AINAKIN YRITTÄÄ eikä aina ensimmäisenä tapella. *huokaa* En vaan jaksa tuollaista. Se luulee että se on jotenkin machoa kun se tappelee. Ei se ainakaan MINUUN tee mitään positiivista vaikutusta. Päinvastoin. Inhoan riidan haastajia, enkä tajua tappelemista ollenkaan. INHOAN! Halveksin niitä, koska se on jotenkin NIIN tyhmää, junttia toisin sanoen. En kuitenkaan pidä itseäni snobina. Mutta olenko sellainen sittenkin?

"Hyvä" ystävä kysyi multa koulussa että tiedänkö mikä on "Fruittari". Täytyy myöntää että ensimmäisenä mieleeni tuli ehdottaa homoa, mutta en sitten sanonut sitä ääneen. ;D "Se on ihminen joka kulkee aina merkkivaatteissa. Semmonen kunnon beibsi. Vimosen päälle kaikki." "Aijaa! Olenkohan minä Fruittari?" Kysyin suoraan. En tiedä oliko se vihje mulle, koska ostinhan vasta kuoritakin, vaikka en sinällään harrasta mitään missä sitä tarvitsisin. "Et kai. En usko." "Jaa, no hyvä." Ehkä Fruittari määritelmään sisältyy bitch-mäinen käyttäytyminen ja nokka pystyssä kulkeminen, jota en ainkaan tähän päivän mennessä ole harrastanut.

Niin siis tämä nyt meni vähän aiheesta huti, mutta kuitenkin. Yhteenvedoksi tästä tekstistä voisi vetää että Etelän Mies on, ainakin kännissä, tyhmä ja minä en ole snobi. (Vaikka tuskin kukaan sitä määritelmää itse itselleen antaa...)

Tänään menen BAARIIN. Härreguud! JA meinasin ihan juodakin! JA unohdan Etelän Miehen toilailut ainakin yhdeksi illaksi. Niin teen. Se on päätetty.