Aamulla lähdetään ajamaan. Nyt jo väsyttää. Voi olla pikkasen tuskastuttava viikonloppu edessä. Meinaan Hyvän Ystävän Uusi Poikaystävä lähtee mukaan ja ne on tietenki toisiaan nuolemassa joka välissä. *Huokaus* Pakko kestää. Pelkään vain että jossain vaiheessa känniä itsehillintäni pettää ja auon niille jotain. Yritän olla vetämättä hirveitä perseitä, niin silloin kaiken pitäisi mennä hyvin. Meitä on ahtautumassa 30 neliön yksiöön 11 ihmistä. On varmaan aika selvää että kaikki vapaa lattiapinta on yhtä sänkyä. Voipi olla aika kokemus.

Aamulla Etelän Mies soitti ja sanoi menneensä jo kuudeksi töihin. Olin todellakin yllättynyt. Riideltiin puhelimessa kuitenki hyvin yli puolen yön. Justkattiin niitä näitä, mutta kuitenkin ihan ystävällisissä merkeissä. Tuntuu kuin sisälläni heräisi välillä Riidankylväjä, joka haluaa kiertää viestä haavassa ja haastaa riitaa pienimmistäkin asioista. Kun Riidankylväjä on saatettu kylläiseksi se on taas jonkin aikaa hiljaa, kunnes se taas herää... Olen myös aikaisemmissa suhteissani huomannut että jos joku kaihertaa olen kumppanilleni tosi tympeä ja yrmeä. Tämä on saattanut pahimassa tapauksessa jatkua riitelyn ja sopimisen jälkeenkin. Se vain jotenkin jää päälle. Onkohan se vain suhteen alun ja epävarmuuden vaikutusta, mutta tuntuu kuin olisin vaihtelevasti joko tosi pahalla päällä ja tekemässä eroa, tai sitten rakastunut korviani myöten. Nämä tunteet siis vuorottelevat. Tasaista vaihetta ei oikein olekaan. Kaverini sanoi että että hänellä oireet jäi pois kun lopetti e-pillerit. Minä en kyllä ole moista huomannut vaikka olen välillä pitänyt taukoa. Ehkä olen vain normaalisti epätasapainoinen ihminen. Exä sanoi minulle että mun pitäis hankkiutua hoitoon, koska olen henkisesti niin tasapainoton. Joko kylmä ja väliinpitämätön, tai sitten iholla kiinni ja toista rakastamassa. Silloin se oli ehkä vielä rajumpaa kuin nyt. Olinhan silloin nuorempikin. Toivon että ikä toisi rauhallisuutta ja varmuutta tähän hommaan. Todellakin toivon.

Tänään se opettaja kenen tunnilla en kuunnellut väläytti että minun ja Hyvän Ystävän tulisi pitää ekoille joku good damn esittely juttu. Voi vittu! Nyt jo näen hiki karpalot ja kauniin paloauton punaisen olemukseni sönköttämässä luokan edessä. EIEIEIEIIEIE! Ekoissa on niin paljon ihan saatanan hyvännäkösiä miehiä että jo niitä ajatellessa menee polvet velliksi, saati sitten että menisin sanomaan niille jotain!!!! Sitte Hyvä Ystävä sanoi että hänellä on just sillon hammaslääkäri. JUST SILLON! Minä yksin!? Nooh... Se on vain yksi nöyryytys muiden joukossa. Kyllä sen kestää. Täytyy vain muistaa että MINÄ OLEN NIITÄ VANHEMPI JA KOKENEEMPI. Ne kattoo mua kuin jumalaa, koska olen jo käynyt läpi kaikki jutut mitä ne osaa vasta pelätä. Just joo...