Kävin siis katsomassa asunnon ensi kesäksi sieltä. Nyt on todella väsynyt olo kun on palloillut koko päivän kaupungilla. Tuntuu kuin olisi kuumetta. Siellä oli NIIIN perkuleen kylmä viima että meni luihin ja ytimiin asti.

Asunto oli kiva, pikkuhuone ja pikku keittiö... niin ja kämppis. Alivuokraan sen ja se "pää"vuokralainen oli jotenkin outo... tai se jotenkin jännitti niin hirveästi, tai ehkä se vain tutkaili mua koko ajan että vuokraako vaiko eikö kämppäänsä mulle. Mut nyt on sopparit tehty ja kesäkuun alusta syyskuun loppuun pitäisi majailla siellä. Tai siis siellä ja täällä, vaparit menee varmaan omassa kotona,omassa rauhassa. Minusta oli jotenkin outoa että tämä päävuokralainen ei tiennyt onko käppiksensä kesää asunnossa, tai että voiko hänen koneessaan pestä pyykkiä. Jotenkin tuli olo että näillä on mennyt pahasti jossain vaiheessa sukset ristiin tai sitten naapurina on pahemmanlaatuinen pissis joka on kieltänyt käyttämästä laitteitaan. Oli sillä kämppiksellä kuulemma imurikin, mutta "nykyisin se on pitänyt sitä omassa huoneessaan... en tiedä miksi." OUTOA!


Itse olen lainannut kämppiksieni tavaroita, tietenkin ensiksi kysyttyä luvan ja aina olen itse antanut lainata tavaroita, tai kahvia/särkylääkkeitä/lattialuutuja jne. Ymmärtäväisesti ja ystävällisesti olemme tulleet toimeen. Tietenkin on aina erilaisia persoonia, jotkut vain eivät ole niin juttelevaisia kuin minä. Ehkä se kämppis on vähän erakko ja tykkää olla omissa oloissaan. Mutta TOIVON että se ei ole mikään hemmoteltu pikku kakara (kuulemma 17-vee) joka on tottunut samaan kaiken, jos ei muuten niin kiristämällä. Näitäkin kuulemma löytyy (ei kylläkään minun lähipiiristäni).

Mutta nyt painun peiton alle katsomaan Lord Of War:ia, Nicolas Cagen uusinta.

Good night, and good luck