Huokaa...

Olen taas menettänyt otteen elämästäni. Tai ainakin säännöllisestä liikkumisesta. Ketuttaa kun tiedän että siitä tulee vain hyvä olo. Mut kun ei vaan laiskimus saa aikaiseksi. Huomenna, aina huomenna. Mutta jos nyt lupaisin että HUOMENNA menen ihan varmasti lenkille... Ehkä tämä julkinen lupaus velvoittaisi minua kasaamaan itseni ja harrastamaan lenkkeilyä taas säännöllisesti. Nyt keksin! Merkitsen kalenteriini liikuntapäivät niin hommaan tulee suunnitelmallisuutta ja säännöllisyyttä. Niin teen!

Minun ripset putoilee... Voisiko joku minua viisaampi kertoa mistä se johtuu? Vitamiinin puutos? Hehe, kaukaa haettu selitys, mutta en nyt keksi muutakaan. Otin tänään rautaa ja aamuiseksi tavaksi täytyy vissiin ottaa se vitamiinitabukin.

Olen nyt hirveänhirveän pinnallinen ja paljastan että eräs sairaus mikä omalle kohdalle olisi ihan liian hirveä on alopecia eli pälvikaljuus. Kaikki karvat tippuisi, no ehkä ei kaikki, mutta osa kuitenkin. On vaikea myöntää että olen näinkin pinnallinen, aikaisemmin pelkäsin kyseistä tautia enemmän kuin nyt. Ulkonäkö on menettänyt merkitystään, mutta jos joutuisin olemaan ilman ripisä ja ilman hiuksia... hui. Olen muutenkin niin epänaisellinen että olisi vaikeaa suhtautua siihen että viimeisetkin sukupuoleni merkit häviäisivät. Varsinkin kun olen niin laiska meikkaamaan. Sitten olisi melkein pakko alkaa meikkaamaan. Tiedän omakohtaisesta kokemuksesta kuinka epäileväisiä ihmiset voivat olla jos eivät voi lokeroida muita. Olla sukupuolten välissä, ei nainen eikä mies. Tietenkin on hoitoja ja peruukkeja yms. mutta joskus vain mietin miltä se tuntuisi... Se saa arvostamaan sitäkin pehkoa mikä päässä keikkuu ja onnetomia, nyt putoilevia ripsiäkin. On niitä ainakin vielä jäljellä. :D

Meillä oli muuten hauskaa Etelän Miehen kanssa kun nähtiin molemmat ensimmäistä kertaa se eräs keksimainos. Se jossa mennään läpi vuosikymmenten... Molemmilta pääsi huuto kun tultiin 2000-luvulle... Kannatetaan, tasa-arvoa ja miehet kotiin hoitamaan lapsia! ;P

Siinäpä niitä hassuja sattumuksia...
Eli elämän sisältöä kaivataan vieläkin. ;)