Jihaa!!! Tänään on viimeinen perjantai täällä spaniassa! Ihanaa! Olen niin kurrkuani myöten täynnä tätä paikkaa että! Kaupungin keski-ikä on jotain 70-vuotta. Ei sillä että mulla olis mitään vanhoja ihmisiä vastaan, mut ei niistä oikein seuraa meille "nuorille" ole. Siis perjantai ja huomenna lauantai. Huomennakin on töitä, mut oikeestaan ihan kiva niin ei tartte miettiä mitä sitä tekis koko päivän. Töitä pari tuntia ja sit illan johonki baariin. Mua ei oikein haluttais lähtee sinne sika kalliiseen kaupungin parhaimpaan yökerhoon, kun se on niin saaterin kallis ja siel on vaan paikallisia jotka puhuu vaan espanjaa. Eli hyvin hyvin tylsä ilta jos sinne menee. En tiedä sitte vielä minne sitä lauantaina oikein mennään... *huokaa* olis jo kotona niin ei tarttis sitäkään miettiä.

Eilen oltiiin Hyvän Ystävän kanssa kampaajalla. Oli taas aika kokemus. Ne kun ei osaa englantia eikä me espanjaa. Noh Hyvä Ystävä otti raitoja ja lopputulos oli "mui bien" Vai miten se nyt kirjoitetaan. Mut kun se kampaajatti otti ne sakset.. aijai. Otsis on sitte tosi lyhyt. Se kun on täällä muotia... se tosi lyhyt otsis. Olin henkisenä tukena ja innostuin sit itse ostamaan shampoota ja hoitista. Ne oli ihan sika halpoja ja kuulemma tarkoitettu vaaleille hiuksille. Eipä sillä että rinkassa olis tilaa tai että kilot antais vielä ostaa jotain tuollasta mut ostin sit kuitenki.

Testi-pakkaisn mun rinka eilen. Se oli tosi täynnä... Kiloja oli vaan jotain 15 mut mä en usko se puntari näyttää ihan oikein. Nyt se tietty taas painaa enemmän ku sinne tulee ne shmapoot ym. jotka olin jo ajatellut jättää pois.  Ei auta itku markkinoilla. Maksan sit jos menee yli 20 kg. Ojoi.... GOING HOME!

Muu maa mustikka, oma maa mansikka.