Olen siis ollut Herran luona koko viikon, koko viime viikonkin.

Oltiin yhdessä baarissa lauantaina. Voi luoja olipa taas viikonloppu. Herra päätti ilmeisesti kostaa Vapun ja joi tequilaa. Tietäähän sen miten siinä kävi.... Se oli ihan kännissä. Ei meinannut pysyä pystyssä vaikka nojasi seinään. Se alkoi illan avautumisella (vittuilulla) keskustan pubissa. Siellä oli myös Kalamies ja niin rakastuneena! Sillä oli nainen ja ne nojaili toisiinsa ja suukotteli. Ja mua vitutti. Otti niin päähän.

Herra vain joi ja joi ja alkoi kertoa kuinka tarvii  "omaa aikaa".

Sitten siirryttiin clubille, onneksi. En olis kestänyt katsoa Kalamiehen onnea enää hetkeäkään. Koko ajan vain takoi päässä että MINUN kanssani se ei ikinä voinut olla noin! MRRR!

Herra päätti juoda lisää ja oli ihan sekaisin. Minä jouduin holjoojaksi kun en juonut itse mitään koko iltana. Herra pelas kaikki rahansa jonka jälkeen heitti takin laittialle ja alkoi avata kauluspadan nappejaan. Yritin kieltää, mutta eihän siitä mitään apua ollut. Se hillui hetken ilman paitaa. Onneksi laittoi sen sitten takas päälle. Istuttiin pöydässä jossa hän melkein oksensi päälleni. Sitten sain onneksi houkuteltua sen lähtemään "jatkoille" eli kotiin nukkumaan. Taksilla kotiin ja välillä kuski meinasi heittää ulos kun jätkä yökkäili koko ajan. Vaatteet se heitti sisään päästyään pois ja kaatui sänkyyn. Siellä se sitten alkoi taas yökkiä. Piti hakea vati ja kiskoa se sängystä alas. Se makasi lattialla tietokonepäydän ja sängyn välissä ja yökkäili. "Ei mua okseta..." Ei se sitten oksentanut ja sain sen nousemaan takaisin sänkyyn. Sinne se peiton alle kömpi omaan sänkyynsä ja sanoi: "Painu V*ttuun, tämä loppuu nyt!" Minä vastasin: "Niin lähdenkin, heti aamulla painun v*ttuun, enkä tule takas." "Katotaan vaan, tuut tunnin päästä itkien takas." "Joopa joo." Nukuin toisessa sängyssä ja odotin aamulla pyytääkö se anteeksi. Kyllä se pyysikin ja kiitti kun olin huolehtinut siitä.

Nyt ollaan sit oltu yhes, kuin paita ja peppu.

Olen ihan ihan ihastunut. In luuuv... :P

On sen kanssa ihanaa, mut tänään mietin että voisin kysyä eikö se vieläkään tunne mitään mua kohtaan. JOS se ehtii kyläilemään. Sen äiti tuli visiitille niin en voinut jäädä sinne yöksi. Huomenna kahdeksaksi kouluun, joten toisaalta ihan kiva nukkua omalla kämpillä.