Mulla on niin tylsää et nyt män ennätys rikki!

Kävin päivällä lenkillä mut mulla on semmonen kumma juttu et jos käyn pakkasessa lenkillä mun reidet jäätyy. Oli kyl ihanaa pitkästä aikaa juosta. Nuorena ei tykänny ollenkaan juosta pitkää matkaa, varmaan siksi kun olin aika punkero ja voimat loppu heti, mut nykyään omien rajojen testaaminen on ihanaa. "Vieläkö jaksan seuraavalle lyhtypylväälle?" Oli kivaa, mut loppumatkassa reisiä kirveli jo niin pahasti et ol pakko pistää pökköä pesään ja juoksin vaan päästäkseni äkkiä kotiin. Menin sit suoraan suihkuun ja reidet tuli ihan täyteen koholla olevia punasia laikkuja ja niitä kirveli. Eli pakkanen puras.

Jaada Jaada. Blaa Blaa Blaa. Eli kirjoitan vain siksi koska olen täys hylkiö ja mulla ei ole elämää.

Ei saatana mulla on tylsää...

Mesellä on yhtä aikaa, Entisen Kämppisken Entinen Poikaystävä, Kalamies, ja yks suomalainen poika sieltä Espanjasta, se johon törmättiin baarissa, se oli se Kalamiehen Pikkuveljen Näköinen Poika. Mut kukaan ei puhu mulle surprise surprise.