Olin koulussa normaalisti ja siellä oli jopa VÄLILLÄ kivaa...

Tehtiin Hyvän Ystävän kanssa iltapäivällä yhtä parityötä ja mulle tuli sellainen olo että sillä menee kohta hermot. Että se kohta tiuskii jotain tyyliin, onko sun pakko kyylätä koko ajan siinä. En mä tiä oliko sillä sellanen olo, mut mulle tuli sellanen tunne. Myönnän et välillä mulla on menee vähän liian lujaa, mutta ei silleen että tekisin jostain pilaa tai kiusaisin jotain. Teen vain itsestäni välillä pellen ja olen liian kovaääninen. Toissapäivänä löysin koulusta kummallisen penkin, se oli noin metrin mittainen ja siinä oli neljä jalkaa ja kaikissa jaloissa rullat. Se oli siis vähän niin kuin pehmustettu, matala pöytä. No pötkähdin siihen päälle mahalleen ja potkin jaloilla vauhtia. Sitten liuuin pitkin käytävää ja olin uivinani sammakkoa (siis vispasin käsiä ja jalkoja vimmatusti ilmassa). Samaan aikaan tietenkin ääntelin kovasti (huusin: HUI! Mää uin sammakkoa!!!). Tämä on hyvä esimerkki siitä mikä voi olla joidenkin mielestä tosi ärsyttävää. Siis kaikkien mielestä koska kaikki muut on niin aikuisia että moinen lapsellisuus ärsyttää niitä.

Mutta olen ainakin aito! En kahlitse elämääni soveliaisuuden tiukkoihin rajoihin.

Aamulla heräsin kesken unen. Se uni oli mukava, ei yhtään ahdistava. Olin jossain opiskelijasolussa jossa oli yks meidän koulun playboy, oikea gigolo. Siellä oli joku nainen ja mies ja sitten joku pikkupoika, olisko se ollut jotain 5-vuotta. Me oltiin olohuoneessa jossa porukka katsoi telkkaria. Se nainen kysyi  että haluanko lähteä baariin. Vastasin että joo. Sit istuin hetken ja yht äkkiä se mies sanoi että nyt sit lähdetään ja mulle tuli kauhea kiire, kun en onllut vielä vaihtanut vaatteita. Sitten se uni katkesi herätyskelloon. Jotenkin tiesin että mulla ja sillä gigololla oli jotain säpinää, vaikka se uni ei ollutkaan mitenkään eroottinen. Tänään näin sitä sitten koulussa. Oli aika outoa. Se asuu mun naapurissa, tai siis viereisessä talossa ja se seurustelee maailman bimboimman blondin kanssa. Ei sais sanoa noin, mut se näyttää niin "blondilta". Se gigolo hiihtää jossain verkkareissa ja se sen muija on kipittää korkkareissa ja arskoissa vieressä JA ne on aina käsi kädessä. SÖPÖÄ!

Tänään näin Exää. Se ajoi autolla ohi ja nosti kättä. Soitin sille. Juteltiin niitä näitä. Silla ja Lapsivaimolla menee vieläkin hyvin. Ne on vieläkin rakastuneita. Ou jee. Se kysyi joko mulla on miestä. Valhetelin. Sanoin että ei ollut. En osaa olla vieläkään sille normaali. Yritän vieläkin säästää sitä. Miksi? Ei todellakaan ole syytä siihen.

Etsin tänään itselleni laukkua... Mulla menee hermo tähän kaupunkiin. Ikinä ei löydy sitä mitä tarvitsee. Kaikki on niin RUMIA että niille nauraa venäjän hevosetki. Sitten kun löytyy hyvä se on Marimekon ja maksaa ALENNUKSESSA 63 €! Ei kestä hän.

Niin ja ostin kirpparilta Harper Leen "Kuin surmaisi satakielen" matkalukemiseksi. 60-luvun painos. Ihanat kannet! HELMI!