Vihdoin kotona!

Reissua sinne ja reissua tänne... huh onneksi joulu on vain kerran vuodessa.

Eka bussilla etelään miehen luo, siellä viikko, sieltä junalla pohjoiseen. Siellä viikko, sukkuluontia kavereiden ja porukoiden välillä. Aatto pikkuveljien kanssa, hirvee häslinki. Sit äidille ja allenusmyyntejä jne jne jne. EI TÄTÄ JÄRJISSÄÄN JAKSA!

Nyt on niin paska olo että. Hyvä Ystävä ei olekaan enää niin hyvä ystävä. Sillä on niin tiukka pipo että vituttaa. Se viettää viikonloppunsa sen pikkusiskon ja ystäviensä kanssa ja minähän en näihin pitoihin kuulu. Olen välttämätön paha. Ei ole paikkaa mihin uudeksivuodeksi mennä. Tai siis on, kun Hyvä Ystävä armollisesti kutsu mut niille, mut ei mua haluttais mennä kun olen siellä niin ulkopuolinen. Olen ihan pihalla niiden jutuissa, eikä mulle kerrota kaikkea mitä muille. Olen viesteilly entisen kämppikseni kanssa ja tuntuu et vois mennä sen kaa baariin... Mut en sit tiä. Soitin myös luokkakamulleni läheiseen kaupunkiin ja se kutsui mut sinne, JOS se pariskunta keiden kanssa hän ja hänen avomiehensa ovat viettäneet viimeiset 5 uuttavuotta eivät tulekaan heille. Että haluttaako mulla oikeesti kolmanneksi pyöräksi luokkakaverin ja sen avomiehen kemuihin...? Tein myös aika pahan liikun... Tekstasin Kalamiehelle että missä se on vuoden vaihteessa. Ihme kyllä se vastas! Kuulemma mökillä lapissa. Mietin josko olis mahdollisuus et olisin mennyt toiseen läheiseen kaupunkiin baariin ja sen luo yöksi. Olis se sen sanojen mukaan voinutkin tarjota yöpaikkaa jos vain olisi ollut siellä. Liekö sitten totta. No kuiten, nyt jään tänne. Opiskelukaupunkiini. Olen Se Ulkopuolinen bileissä joka juo liikaa ja lähtee aikaisin kotiin. Eikä mennä edes baariin kun tytöt ei niin halua. Vittu mua vituttaa. Saatana olkoot, menen yksin baariin! vittu repikää siitä. Ei tartte kutsua mua teille kun "sillä ei ole muitakaan kavereita"...

Vittu tätä paskaa jaksa selväjärkisenä.