Tai pikemminkin mulla on ongelma.

En halua Etelän Miestä enää fyysisesti. En "syty". Seksi on pakko pullaa mulle. Enpä olis ikinä uskonut että näin käy... Mut kyllä niin on nyt käynyt. Mielestäni tunteeni sitä kohtaa ei ole muuttuneet juuri mihinkään suuntaan viime aikoina. Meillä oli hauskaa viikonloppuna ja siksi tää huolestuttaa mua. Jos viikonloppu olis ollu ihan hirveä ja oltais taas vaan tapeltu niin haluttomuuden olis voinu laittaa sen piikkiin. Aina kun me yritetään harrastaa seksiä mua alkaa ärsyttää. Mua niin ottaa päähän kun se ei koske mua tarpeeksi hellästi ja sillon sytyn vielä huonommin. Viimeinen pisara on sitten se kun se yrittää väkisin sisään. Vittu se sattuu ja menee hermot.

En viitsi sanoa miten sen pitäs tehdä, kun pelkään et se loukkaantuu. Jos hyvin käy, saan  itteni "käyntiin" ja sitten koittaa se itse seksi. Aluksi ok, mut sitte se vaan ei tunnu enää missään ja alan vaan toivoon että se tulis äkkiä etten taas kuluis iha puhki. Sitten seksin jälkeen se haluaa halia ja mua vaan ahistaa sellanen. Se on kuumaa ja hikistä enkä halua että ihot tarttuu toisiinsa... Aluksi seksi oli ihanaa... mut nyt vaan en halua sitä. En halua kyllä ketään muutakaan. En yksinkertaisesti halua seksiä. Mikä mua vaivaa?

En tiedä johtuuko tämä kaikista muista paineista vai siitä et meidän suhde on arkistunu. Itsetuntonikin on kyllä kokenut lievän laskun... Kiloja on tullut ja itsetunto mennyt. Olen huomannut että punastelen taas enemmän kuin ennen, enkä halua pukeutua paljastaviin vaatteisiin. En edes ihonmyötäiseen neuleeseen. Huppareihin vaan... Outoa.

Toivon että asia korjaantuu kun saan kilot pois. Ei niitä ole edes paljon, mutta kun ne farkut... Ne vaan ei mee kiinni. En ole nyt kyllä koittanut vähään aikaan... Täytyy taas testata joku päivä.... (fingers crossed!)