Aamulla heräsin ja aurinko paistoi nätisti.

Luvattiinkin lämmintä. Ihanaa! Lyhyt oli ilo. Laitoin koneen päälle ja netti ei toimi. VIEROTUSOIRE! Ihan kamalaa. Modeemi nököttää hiljaa. Mikään valo ei vilku! Yritin soittaa Soneralle, mut en jaksanut jonottaa 30 min pitempään. Ihan törkeetä rahastusta! No sitten mun piti soittaa Tele Finlandille jotta saisin puhelimeeni multimedia-asetukset (vai mitkä lie..) Odottelin sinnekin noin 20 min, mut sitte en enää kestänyt. Ei ole heikkohermoisten hommaa tuo jonottaminen. Musta ei ole siihen. Olen KAIKKI TÄSSÄ NYT HETI!-ihminen.

Mun pitäis saada lähetettyä tällä mun "uudella" puhelimella kuvaviesti Kalamiehelle, mut ei se nyt näytä oikein onnistuvan. Voi vidu. Otin omasta  rinnastani kuvan. TUHMAA! ;P Paha mä oon...

Tulin koululle nettiin. Olen niin koukussa juu myönnän.

Tänään pitäis hakea viel juttuja huomisiin lakkiaisiin. Sukkikset ja filmirulla. (Digi-kamerat on ihan peestä! Vanha kunnon filmikamera rulettaa. Saa OIKEITA kuvia ja ihmiset on niissä vielä suht koht luonnollisen näköisiä. Ei semmosia tekemällä tehtyjä. Niin kerta!;)

Sidut. Pakko hakea sidut huomen illalle. Partay!

Ja leipää notta olis jottai mitä syä matkalla turkkuseen.

Vielä ei jännitä. Soittivat sitte Tyksistäki töihin, mut perkule kun mulla on jo kesäkuuksi paikka. Soittivat täältä meidänkin sairaalasta juhannukseksi, mut ku en voi tulla, mulla on jo paikka. Nyt ne sit soittaa kun on jo töitä. Soittaisivat sit heinäkuussaki!

Tänään ei tunnu että tulis kamala syvällisiä mieleen. Noh, kunhan tässä illan pohtii nii eiköhän ala maailman murheet painaa.

Niin joo sattuihan mulla aamulla yks kamala tapaus, TAAS! Kävin hakemassa alhaalta pyykkiä ja kuulin kuinka joku tuli alaovesta sisään kun menin hissillä ylös. Naureskelin nautinnollisesti että hähää. Nytpä joudutte käveleen, tai oottaan ihan sairaan kauan (vanha talo=hidas hissi). No menin kämpille ja aloin siinä sit viikkaan sitä pyykkiä. Kohta soi ovikello. APUA! TV-LUPATARKASTAJA. Tuli ekas mieleen, no ei! Seuraavaks se joku kaivoi avaimet esille ja alkoi aukaseen lukkoa. Siinä vaiheessa olin ihan ulalla. KUKA PERKELE YRITTÄÄ AVAIMILLA MUN KÄMPPÄÄN!? Ainoat joilla pitäis olla avain on minä ja Hyvä Ystävä ja tietty isännöitsijä. No ei se sit onneksi saanut sitä lukkoa auki. Mitä hemmettiä?! Joku yritti väärillä avaimilla mun kämppään? Leivästi ilmaistuha outoa ja tosi pelottavaa. Meidän talossa kun asuu vähän simmosta ja tämmöstä porukkaa...