Jep jep..

Tuli sitten käytyä baarissa. Olen tullut vanhaksi, vaiko kenties kasvanut ulos moisesta sekoilusta. Kun on ollut 3 kk käymättä vakio baarissaan, voi meno siellä tuntua jotenkin... hmm... turhalta. Mulla oli tylsää ja väsytti ihan hirveesti. Ei tullut kukaan iskemään ja minähän ei varattuna naisena sellaiseen ala. Toki oli joitain namuja, mut eipä ne kauheesti nappaa. Ääliö-kusipää-ex oli deejiinä. Turpaan sais sitäkin naisten hakkaajaa löydä. Ottais joku siltä luulot pois. SE ON NIIN OKSETTAVAN ITSERAKAS! Hyi helvetti.

Hyvä Ystävä ja sen Pikkusisko tappeli koko illan ja itkuksihan se meni. Me lähdettiin Hyvän Ystävän kanssa hakemaan pizzoja ennen valomerkkiä. Nyt se on sitten totta. Pikkusisko lähtee tänään. Se lupas tulla ens viikonlopuksi takas. Olis aika rankkaa, jos olis itse siinä tilanteessa. Mulla oli täällä nykyisellä opiskelupaikkakunnalla kuitenkin silloinen poikaystävä. Se merkaa aika paljon. Pikkusiskolla ei ole siellä ketään tuttua, mut Pikkusiskon tuntien sillä ei mene kamalan kauaa että se saa ystäviä itselleen. Se on niin hauska tyyppi! Se on siellä 400 km päässä 3 vuotta ja lähempänä 100 km päässä 2 vuotta. Meidän Yliopisto-opiskelija! :)

Olin melkein koko illan "luuri-juopumus" tilassa. Eli soittelin ja laitoin tekstaria Etelän Miehelle. Säälittävää.

Illan viimeinen tekstari sille: "Kun kattoo tätä porukkaa on oikeestaan ihme että ihmiset on ylipäätään yhdessä. On niin paljon houkutuksia ja kaikki on tarjolla. Siksi olen onnellinen että minulla on sinut... Vaikka toisaalta pelkään koko ajan että joku kauniimpi ja laihempi ja kiinnostavampi vie sinut. Varsinkin kun sinä tykkäät kehua muita naisia. Tulee väistämättä tunne että en riitä sulle. Mutta ei nyt jaksa jauhaa siitä. Odotan pizzaa ja seuraavaksi kotiin."

Soitin aamulla sille. Se oli jotenki vittuuntuneen kuuloinen. Miksiköhän? Harrastettiin ekan kerran puhelinseksiä, minun aloituksestani. En tiedä oliko hyvä idea, mut ei se ainakaan laittanut hanttiin. Nyt on ihan hirveä puute. Koko ajan panettaa. Täytynee vissiin ottaa uusi sessio. Mutta mua vieläkin sattuu mahaan. En tajua miksi. En en en en voi olla raskaana! Tänään katselin peilistä ovatko rinnat muka jotenkin kasvaneet. Ne tuntuu käteen isommilta. (Olen ilmeisesti sekoamassa)

Nyt päivälevolle... josko nukkumatti vaikka tulis ja tois kauniita unia.