En tiedä miten on vielä mahdollista että näen unia RUK-Eksästäni. Taas viimeyönä me olimme yhdessä. Ja Ah, Oli se yhtä komea kuin ennenkin. ;) Kummallista että unissakin se on niin hyvännäköinen. Ja sekin on kummalista että koska yleensä mieltymykseni ovat vaaleita miehiä kohtaan... Kuitenkin, oli kesä ja me olimme hänen porukoiden kanssa jossain kesämökillä. Oltiin ilmeisesti hänen huoneessaan ja hommat meni aika hmm... kuumaksi. (Unissa seksi on aina täydellistä eikö totta?) Kesken kaiken tämän isän ja äiti tulivat huoneeseen ja touhut keskeytyivät tietenkin. Nämä porukat kun olivat aina niin rentoja niin he vain alkoivat kysellä että onhan meillä "suojaus kunnossa". (Ei tietenkään ollut.) Vanhemmat tarjosivat pojan isosiskon (oikeassa elämässä tällä pojalla ei ollut isosiskoa) entisiä kortonkeja. Valehtelin että ei me niitä tarvita kun mulla on. (höpö, höpö) Sitten heidän mentyä hommat alkoivat taas ja olipas se kivaa. Sitten juttu jotenkin siirtyi ulos ja olimme taas ihan normaalisti. Meitä oli joku porukka nuoria ja minä jouduin yhdeksi yöksi jonnekin muualle. Sitten ryhmässä oli yksi vaalea neito joka ilmeisesti miellytti RUK-Miestä. He "pettivät" minua ja minäkös siitä suutuin. (Tässä kohtaa menee oudoksi) Olin niin vihainen että hui. Käärin muka tämän pojan maton sisään ja heitin järveen ja muistan että heitin lippiksenkin perään. Olin muka heittävinäni hänen avaimiaankin, mutta pistin ne taskuun. Tämä vaalea tyttä oli kauhuissaan; "Minä rakastan häntä, ei noin voi tehdä!"  Nauroin tytölle; "Mutta hänpäs rakastaa minua!" Muistan katsoneeni kirkkaaseen veteen laiturin alle mattoa ja lippistä. En tuntenut surua ollenkaan. Poikahan kuoli. Kummallista oli myös että pojan isä oli minun puolellani. Poika petti minua, joten minulla oli oikeus tehdä niin.

Sitten siinä laiturilla seisoessani TOINEN EKSÄNI ilmaantui siihen. Juoksija-mieshän se siinä. Seisoi vedessä polviaan myöten. Olin yllättynyt nähdessäni hänet, juteltiin että mitä hänen elämäänsä nykyisin kuuluu. (Ihan outoa!) RUK-Mies ilmaantui jostain siihen ja muistan olleeni vieläkin niin vihainen, niin vihainen! Sitten uni vain jotenki päättyi...

En nyt jaksa ryhtyä analysoimaan untani. Ilmeisestikin päälimmäiseni on puute!

Tänään haluan baariin! Haluan,haluan,haluan!