Tänään paistoi aurinko...

Mutta minulla oli kylmä, koska täällä TUULEE aina KOVASTI  ja koska se tuuli on aina KYLMÄÄ. Tämä paikka ahdistaa mua, vaikka tämä olisi ihan yhtä hyvä paikka, kuin joku muukin, jos mulla olis elämä.

Naapuritalon pariskunta tuli TAAS partsillle tupakalle. En tiedä onko ne sisko ja veli kun ne on niin samannäköisiä ja kokoisia.  (vai että onko se toinenkin nainen.) Mutta ne ahdistaa mua. Kukaan naapuritalossa ei käy niin tiheästi sauhuttelemassa kuin ne. Ja ne näkee sieltä tänne mun kämppään. Tämä on akvaario, näyteikkuna. Mutta ennen se ei vaivannut koska kukaan ei ollut partsilla mua kattomassa, mutta nyt on. PRKL.

Tämän voisi korjata sillä että pistäisin verhot kiinni, mutta haluan nauttia luonnonvalosta niin pitkään kuin se vain on mahdollista, näin pitkän talven jälkeen. Juu äntöstänt. Ja koska se haittaisi mun Kerrostalokyttääjän tehtävääni. Minut on pestattu siihen, koska Hyvän Ystäväni miesystävän ex asuu naapusissani. (siskon serkun kaiman veljen tädin miehen käly...;P ) Ja vaikka he eivät ole enää tekemisissä, siis Hyvä Ystävä ja sen miesystävä, on silti tärkeää seurata käykö se exänsä luona, esim. panolla. Jotta voisi sitten esim. baarissa kännissä vittuilla sille.

Näin tänään TAAS sinipipoisen miehen. VOI ETTÄ SE ON HYVÄNÄKÖINEN! Tulin ruokkiksella kotiin syömään ja lähdin sitte takaisin koululle hiukan liian myöhään, kuten yleensä ja juoksin naama punaisena puiston läpi, niin siellä se oli. Istui tupakalla ja pipo päässä. Kävelin ihan sen ohi ja sain katsottua sitä tarkemmin. Voi että. Se on ihan Bam Margeran näköinen, kun sillä on se pipokin ja ruskeat hiukset. En saanut sitä mielestä koko loppupäivänä. Ihan tuo iloa näin vanhanpiian syrämmeen, kun näkee tuollaista namua. Mutta en iki-maailmassa uskaltaisi tehdä elettäkään ilmaistakseni kiinnostukseni. Härreguud! Pois se minusta! Siksi kuljen otsa kurtussa ja kelloon katsoen sen ohi. Vilkkumaan Maijaa lainatakseni:

"Ja kun sä katot mua
mä voisin punastua
niin mä oon sua miettinyt
ja kun sä pyydät mun numeroo
mä voisin sanoo joo
ja kaikki vois olla ihanasti nyt

Mut koska maireus on naurettavaa
mä sanon mua ei hei kuka tahansa saa
ja sä meet, ja niin on tärkeää
että kyyneleitäni kukaan ei nää
muuten ne kuvittelee
et sil on väliä
ne kuvittelee"

Tiedän että se istuu siinä penkillä aina tupakalla, kun kerran kävelin siitä ohi (siis ennen kuin olin nähnyt koko ihmisen) oli siinä nätisti pilttipurkki tuhkiksena. Mietin itsekseni hymyillen, että onpas kivaa kun joku tekee noin eikä sotke ympäristöä. No se tuhkis oli tullut täyteen eikä siinä ollut uutta. Olis aika villiä jos yön aikana kävisin laittamassa sille sinne uuden tuhkiksen ;D (siis pilttipurkin).  (Harmi että täällä on jo niin valoisat yöt) Lämmin ajatus. Ja se miettis että Kuka?! Kuka on yön aikana käynyt täällä?!

Heh.. Jos saan kokoon tarpeeksi pokkaa  niin teen niin. ;)

Mutta nyt keskityn Janis Jopliniin.  ...Oh Lord won`t you buy me a Mercedes Benz... ;)