Ei helvetti minä oon TYHMÄ. Laitoin Kalamiehelle viestin viime yönä. Kuinka helvetisti pitää sattua ennen kuin oppii!? Taas tultiin alas ja lujaa. tyhmätyhmätyhmä. Olen niin pettynyt. Tekee mieli itkeä ja sääliä itseä, kun on valinnut rakkauden kohteekseen noin sikamaisen miehen.

En enää IKINÄ laita sille viestiä. En koskaan enää. En kestä tätä paskaa. Se on niin kusipää. Se ei ikinä vastaa. Se ei vastaa koskaa koska se elää vaan oman napansa ympärillä.

Toivon että se ei koskaan löydä sitä mitä se etsii! Sitä elämänsä naista joka ilmeisesti on kaikkea muuta kuin minä. Että se herää jokin aamu ja miettii mihin aika meni ja miten se onkin elämässään yksin. Että se on niin yksin notta se sekoaa ja minä NAURAN. Nauran sille. Joka viimeksi nauraa ja parhaiten nauraa.

VAADIN tätä, olenhan OIKEUDENMUKAINEN!