Vedin eilen taas itsetuntoni alas vessan pöntöstä ja laitoin Kalamiehelle viestin. Silläkin riskillä että hän ajattelee minun olevan roikku. Laitoin jotenkin näin: No hei jänö. Joko on meno päällä? Olin yöllä niin pöpperöissäni etten oikein tajunnut sun viestejä. Mulla on tänään treffit 2 leffan kanssa. (tylsää, tiedän) Pidä siis hauskaa minunkin puolesta.  ; D

Se vastasi suunnilleen näin: Menoissa ollaan. Jukan luona. Saunottu on.

Ei voi kun nauraa. Ihan sama vaikka olis jättänyt koko viestin laittamati. Teki mieli laittaa takas että. Roger that. Over and out. Vastasin kuitenkin: Selvä. :)

Sitten heräsin aamulla, oli vielä pimeää. Sekunnissa ehdin ajatella: Mitä kello, on!? Liikaa! Onko se laittanut viestiä enkä ole herännyt!? Apua. Pikainen vilkaisu puhelimeen kuitenkin varmisti että JOO, kello oli seitsämän ja EI, mulle ei ollut tullut viestiä. Mrrr...Pettynyt olen ma. Nyt tekee vielä enemmän mieli kysyä miksi sei koki helpommaksi jättää tulematta.

Syitä voi olla kolme: Se on joko A) bilettänyt kamujensa kanssa koko illan ja ollut liian kännissä ja jättänyt siksi tulematta, tai B) Heillä on ollu jatkot jossain tai C) Se on löytänyt baarista itselle toisen naisen. Epäilen että mahdollisuus B vaikuttaisi kaikista todennäköisimmältä... mutta C on toki mahdollisuus. Se mies on aina puutteessa.

"Hyvä Ystävä" kertoi että hänen uuden paremman ystävänsä luokalla on yks Anni ja se on kotoisin samalta paikkakunnalta kuin Kalamies ja se on sen hyvä kaveri. Niin ja se on tosi semmonen snoukka, etten yhtään ihmettele. Mrrrr...

Nyt tietenki harppauksen omaisesti hyppään mielessäni johtopäätöksiin. Niin SE Anni... Hmm. Vaikka en minä kyl usko että Kalamies ihan NIIN nuorista pitää. Veikkaisin että iältään n. 19 vee ei 26 (pian 27) vuotiasta kiinnosta. Vaikka eihän noista miehistä ikinä tiedä.

Yritän olla ajattelematta enkä laita sille enää viestiä. Jos se tulee meselle joskus niin kysyn siltä sitten. Ei asian pitäisi minua kiinnostaa seurustelenhan tahollani. Just joo...