Noniin!

Nyt se myrkyn lykkäs! Ei hlvtti suoraan sanottuna! Kalamies oli viime yönä mesellä ja nyt, viitisen tuntia nukkuneen ja ihan saamarin väsyneenä olen vieläkin JÄRKYTTYNYT! Juteltiin niitä näitä ja mainitsin et mulla on työhaastattelu "sen" kaupungissa ja et jos sieltä ei töitä heru on lähdettävä Turkuun. Kysyin sit et missä se on kesän, kun meinas muuttaa. Se sano et Siellä tai Kotikaupungissa. Siis ei voi olla totta! Ei voi olla totta! Kun muka mielessäni menen sitä "lähemmäs" maantieteellisesti se muuttaa sinne mistä minä lähdin! Ei saatana mitä kohtalon ivaa! Jos joku on sitä niin tämä on. Karma ja kaikki maailman lait on sitä vastaan et me "lähennyttäis" toisiamme. (Eipä sillä et se mua kiinnostais kun olen niin vakaasti päättänyt luopua siitä...)

Mainitsi se myös että Turku on sen mielestä aika kamala vaihtoehto. Että ei ite pystyis siihen. Olin iha pihalla, tuntuu et sehän se juuri selviäis vaikka ja missä. Sanoi sille myös et en käsitä sitä, kun se aina muuttaa. Se sanoi et se viihtyy vaan siellä missä sen kaverit on. JA TÄMÄ ON MINUSTA NIIN TYPERÄÄ JA LAPSELLISTA KUIN VAIN VOI OLLA.  En ymmärrä tuollaista asennetta. Meniskö se asumaan vaikka hevletti kanarialle jos se kaikki kaverit muuttais, vaikka se niin rakastaa lunta.

Sanoinkin että en jaksa nyt alkaa kiistelemään asiasta, ja että en vaan tajua sitä. Hymynaamalla tietenkin.

Se nauroi myös. "Ei kannata alkaa kiistelemaan, moni ei ymmärrä mua.".