Eilen minuun iski hirveä ostosvimma! Apua!

1. Kävin varaamassa ajan kampaajalle. No okei tämän olin jo aikoja sitten suunnitellut ja tarvitsen kipeästi väriä päähäni. Muuten ok letti, mutta takaraivolla juurikasvu on jotenkin tummenpaa ja alkaa noin 3 senttisenä tarttua ilkeästi silmään. Näyttää halvalta. Amismaiselta (vaikka amis olenkin).

2.Varasin NE IHANAT, JA NIIN HLVETIN KALLIIT Pampakset. Ne Camelit. Juuri ne. Ne oli alennuksessa, mut maksaa ne silti enemmän kuin tarttis. Ne on mun joululahja mulle (vaikka tuo kampaajareissu piti olla joululahja multa mulle..)

Mietin ensiksi että josko valehtelis äitille et löysin ne toppikset mitä tartten, ja että se olis sitte maksanu ne kengät, mut en sitte viittiny. Kyllä mie ne rahat jostain löydän. Niin ja joululahjat on ostettu kaikille paitsi äitille. Sille ostan taulun sitte lähempänä joulua. Ei joulustressiä. Ihanaa. Näin teen tästä lähtien joka joulu.

Tämä ei nyt liity aiheeseen mitenkään, mutta kerron sen kuitenkin. Olen päättänyt vaihtaa verhoja! Oho. Minulla on ollut ikkunassa jo pitkään, varmasti kohta vuoden (olivat ikkunassa jo edellisessä asunnossa) samat raitaverhot. Nyt olen päättänyt palata takaisin yksivärisiin, sinisiin verhoihini. Se tarkoittaa että koko huoneen sisustusta täytyy muuttaa. Haluaisin muuttaa järjestystäkin, mutta se ei näin pienessä ja typerän mallisessa yksiössä ole mahdollista. Verhoja on aika hauska vaihtaa kun ei omista "silityspöytää". (inside joke) Mitähän siitäkin tulee...