Olen nykyisin niin prkleen saamaton! Ottaa päästä kun mitään ei saa aikaiseksi, mutta silti ei vaan voi alkaa toimiin! Olen ilmeisesti sitä mieltä että toimin paineen alla parhaiten ja jätän melkein kaikki työt viime tippaan. Varsinkaan kun minulla ei ole elämää, tämä on erittäin kummallista. Miksi tuhlaan aikaani tyhjänpäiväisyyteen (esim. kirjoitan tänne) kun voisin kirjoittaa koulusta annettua tehtävää? Kun voisin siivota tai urheilla? Miksi sitten edes ajattelen tuskaisena tehtävää ja sitä kuinka en ole aloittanutkaan sitä? Olisin nyt edes kunnolla vätys ja en edes ajattelisi koko tehtävää!

Ehkä tämä kaikki johtuu siitä että tuleva kesätyö pelottaa niin että en voi enää keskittyä mihinkään. Edessä on The Ultimate Test ja olen niin kauhuissani siitä että en edes uskalla lukea siihen. Toki se tentti on vasta 21.3. MUTTA minun tulisi lukea siihen ainakin 3 viikkoa koko ajan että pääsisin läpi. SE ON VAIKEA.

Olen suunnitellut että teen harjoitteluuni liittyvää tehtävää huomenna aamusta alkaen. Ja tiedän kyllä sen että se ei ole niin laaja ettenkö sitä 2 päivän extreme panostuksella saisi tehtyä. Koska minulla on kone kotona voin tehdä sitä vaikka puolille öin... Ja niin monesti teenkin. Olen niin hullu että haluan saada kaiken aina kerralla valmiiksi niin sitten istun mieluiten vaikka 8 h putkeen koneella. Enkä tod meinaa panostaa työhön ylenpalttisesti. Good Damn se on harjoitteluraportti!

Mut se opettaja on kyl aika persiistä.. Olin pettynyt siihen viime tentinkin tulokseen... Sain sen koska tietoni ei ollut "järjestynyttä". Mitä vattua?! Mitä se oikein tarkoittaa?

Olen niin ahdistuntu kaikesta ja puran sen Etelän Miehen niskaan. Ei ole ollut kertaa etteikö oltaisi tapeltu puhelimessa. Auon päätäni niin kauan että toisella menee hermot. Ja kun miehellä menee hermot se sulkeutuu, on hiljaa eikö sano mitään ja sekös mua ärsyttää vielä lisää. Kerran kännissä tinkutin sille ja tinkutin ja tinkutin, lopulta se sanoi että jos nyt et lopeta mulla menee hermot ja sitä sinä et halua nähdä. Mitä se tarkoittaa? Olisi silloin pitänyt jatkaa niin olisin nähnyt senkin puolen siitä. Että olisi voinut sanoa onko siitä suhteeseen minun kanssa. Heikkohermoiset pysykööt poissa. Mun kanssa ei kestä lyhytpinnaiset. 2 äkkipikaista ei sovi samaan suhteeseen (ainakaan minun kanssa).
...Kunpa tietäisinkin miten saisin tämän pahan olon pois...

Epäilen että epävarmuus tekee minut tälläiseksi. Kesä, suuri tuntematon. Se painaa kuin paha uni alitajunnassa. Mikään ei ole varmaa ja se ahdistaa niin perkeleesti.