En tiedä edes miksi... Outoa. Olen lähdössä viettämään Vappua läheiseen isoon kaupunkiin Herra X:n kanssa. Se siis jännittää, vaikka en näe siinä mitään mitä pitäisi jännittää...

Olen ollut taas poissaoleva ja tällä kertaa ihan siksi, että olen saanut koulutehtävien takia istua koneella ja kirjoittaa ihan tarpeeksi. Ranteet ja niskat meinaa jo kipeytyä. MRRR. Nytkin odottaisi eräs tehtävä tekoaan, sen palautus on ensi tiistaina ja tiedän etten saa sitä valmiiksi ennen palautusta. Noh, toisaalta se on vain suullinen esitelma, eli voin heittää sen melkein hatusta... Mutta tehtävä se paperille kuitenkin joskus on. :(  Kannan kaunaa sille opettajalle kun on antanut niin laajan tehtävän. Harjoitteluraporttiin 3 lähdettä! Turhaa ja kettumaista tollainen.

Mutta tästä jännittämisestä vielä. En tajua mistä se voi johtua... Ehkä siitä että lähden toiseen kaupunkiin? Ehkä siitä että näen Vanhemmat nyt toista kertaa...? Ehkä tunnen jotenin olevani kummassa asemassa, kun Vanhemmat toivat minullekin tuliaisia ulkomaanmatkaltaan? Olin niin otettu, Minulle Tuliaisia! Niitä on viimeksi saanut lapsena... :D Ehkä ja suuri EHKÄ olen niin epävarma vaatevalinnastani että siksi pelkään lähteä...? Valitsin siis lyhyen farkkuhameen, vaikka olen aina pitänyt jalkojani lyhyinä ja leveinä. Valitsin hameen kanssa mustat 40 denin sukkikset että ehkä musta kaventaa.  ;P

Oli syy mikä tahansa, silti jännitän ihan hirveästi. En edes muista milloin olisin jännittänyt näin.... Ehkä päästessäni yläasteelta?... Anyways.

Toisaalta ehkä vähän pelottaa kun Herrasta ei tiedä kuinka se äityy taas vittumaiseksi. Mutta nooh, annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. En laske kännisten jupinoille paljon painoarvoa. Nyt alan laittamaan hiuksiani ja meikaamaan jotten missaa junaani. :P

Hyvää ja Kaunista Vappua Kaikille päällä suomen maan!