Hehe. Täytän ensi maanantaina 23-vuotta. Kaveri laittoin kortin (myös sen avaimenperän) jossa lukee että: Nyt ei auta seli seli, totuus on se, että nuoruus meni!  Tänään sanoin "Hyvälle" Ystävälle että, "Miks mulla on ryppyjä, kun ei tälläkään oo"? Näytin lehdestä Hanna-Riikka Siitosen kuvaa. "No kun sä olet vanha." Tuli vastaus. Revettiin molemmat nauramaan. No niinhän sen täytyy olla! "Sitä kuvaa on muokattu." Ystävä päästi mut pinteestä. Mulla on suun vieressä kaksi naururyppyä. Pieniä ne on mutta "juonteita" kuitenkin.

Sitten tänään kävin kaupungilla ja kaupassa. Ostin 2 (kuivaa) siideriä ja popkornia. Kassalla oleva nuori nainen, ehkä jopa minua nuorempi kyttäsi oikein tarkkaan minua. "Olisko sulla papereita?" "Onhan toki." Sanoin ja kaivoin ne repustani. Nainen kyttäsi kuvaa ja kyttäsi minua. Se teki sen kolme kertaa! Katsoi kuvaa ja sitten minua. Sitten se ojensi henkkarit minulle ja aloin laittaa niitä takaisin reppuuni. Se otti Elektronini ja SITTEN se pyysi vielä kerran nähdä ne mun hekkarit! Se vertasi passini ja elektronini allekirjoitusta! Olin aika ällikällä lyöty! Toki passissani on vanha kuva, mut on se silti minun näköinen! En tiedä tekikö se että olin pukeutunut tuulareihin ja kuoritakkiin sekä lenkkareihin myyjän epäileväiseksi.

Hehe. Että se siitä vanhuudesta ja rypyistä. Lähikaupan kassa luulee alle 18-vuotiaaksi!

Tällä elää pitkälle ensi syksyyn. :D