Siis istahdin ennakkoluulottomasti kampaajan tuoliin. Minulle tehtiin hupulla vaaleita raitoja. TUSKAA!!!!! Okeij, tiesin kyllä että se sattuu, mutta olin jopa luullut että minulla on korkea kipukynnys. Ei ilmeisesti ole. Vedet valui silmistä ja puristin nojia rystyset valkoisena. Nyt on päänahka arka. Mitenhän voin nukkua?! Voin  kuvitella miltä tuntuu painaa pää tyynyyn. Noh, lopputulos oli tuskan väärti. Oranssit hiukset ovat muisto vain! Onneksi. Ainakin tällä hetkellä väri on hyvin lähellä omaa hiustani. Takaisin vaaleaksi, nyt on monen kuukauden tuska takana! Seuraavan kerran teen tälle kuontalolle jotain vasta joulukuussa. Ihanaa!!!

Olin koulussa, tehtiin jotain pashaa työtä. Ei oikein onnistunut. Nooh, ensi viikolla paremmalla ajalla.

Kävin kirjastossakin pitkästä aikaa. Lainasin pari ceedeetä. Portishead, Queens of the Stone Age, Tulenkantajat ja Soul Captain Band. Kirjastot on pop. Ilmaista musiikkia. Ou jee.

Mulla on flunssa, eikä elämää. Pasha.