Tunti aikaa..

Tänään on tentti johon en ole lukenut yhtään. Pääsen sen (toivottavasti) läpi, mutta ne ainaiset kakkoset alkaa ottaan jo päähän. Joka kerta kun katson henkilökohtaista opetussuunnitelmaani ajattelen että NYT alan OIKEASTI lukemaan tentteihin! ...ja jokainen kerta se vaan jää. Kun on niin paljon "ei mitään" tekemistä.

Noh, nyt aamulla sit luin muistinpanot ja siellä oli erään lapun takana piirretty punaisella tussilla ihq sydän ja siihen RUKmiehen nimikirjaimet. Lapsellista! ..mutta se sai mut taas miettimään sitä. :(

Mut kyllä se siitä, päivä on vielä nuori  ja lämpöäkin luvattiin. Elämä voittaa. "Love is only a feeling.."

Kalamies muisti mua taas. Hyvä. Mukavaa että sekin ajattelee mua, kylläkin vähän eri mielessä kuin minä sitä. Mutta nyt on sellainen olo että "anything goes"!

Niin ja menkat loppui! JIHAA! Voi taas harrastaa estotonta seksiä tuntemattomien miesten kanssa. Just joo. Mies rintamalla näyttää hyvin, hyyyvviiiin hiljaiselta... JA MINÄ EN HARRASTA YHDEN ILLAN JUTTUJA! Miesten on niin vaikea ymmärtää tätä. Miksi ihmeessä?

Ensi viikonloppuna lähden käymään kotona, joten ei sielläkään ole sit mitään flaksia. Kun mun ainoa kaveri siellä joka ei ole vielä tehnyt lapsia ja seurustele niin että muuta elämää ei ole, kulkee KARAOKEBAARISSA!!! Että se siitä.