Vetelehtiminen ja velttous jatkuu... No ei kyllä minä sinne lenkille menen, heräsin vain juuri päikkäreiltäni (vain 1,5 h!) ja söin, eli ei voi ihan het lähteä. Pitäis vaan silittää työpuku ja se ei inspaa ollenkaa. En pidä silityksestä, kun ei ole sitä "silitys pöytääkään" (inside joke). Pitäisi tehdä sitä mammuttimaista tehtävää, joka on kahden aineen yhdistelmä, koska huomasimme maanataina että sen palautus on jo parin viikon päästä. : /

Blaah. Tekis mieli soittaa Etelän Miehelle vaikka olin vihainen hälle viime viikonloppuna. Vee-itutti ihan pirusti kun sen palkkapäivä tuli ja meni eikä sanaakaan siitä että olisi voinut siirtää minulle rahaa (ts. maksaa velkaansa). Piti mennä äidille ja pyytää josko se maksaisi mun laskun. Ketuttu kyllä ihan perkuleesti. En puhunut sille mitään pariin päivää ja sanoin kyllä mistä olen vihainen. Kaikkea se vaan itselleen hankkii, mutta että lainat maksaisi? Ehei, miksi ihmeessä niitä nyt työssäkäyvä opiskelijalle maksamaan. Kyllä se elää opintotuella! MRR! Oikeesti, miksi minä katon sitä enää hetkeäkään?! No onneks on ens kesä ja silloin se loppuu... uskon niin. Tiedän niin.
Tämä on vain hetkellistä herkkyyttä koska net-net-net on taas tulossa. Olen vahvempi ja pystyn olla soittamatta...

Lähden lenkille, sitten imurointi, petivaatteet vaihtoon ja suihku... sitten se ihana rentoutunut olo. :)