Olen tässä miettinyt yleistä alakuloisuuttani. En ymmärrä mistä se johtuu. Baariin ei haluta yhtään enkä jaksa edes lähteä vuokraamaan leffaa. En tajua. On uusia vaatteita ja kenkiä reissuni jäljiltä. Silti niitä ei haluta lähteä näytteleen paikalliseen. Haluan pukeutua rennosti farkkuihin ja huppariin. Tiukat vaateet ahdistaa ja ajatus ylenpalttisesta tälläämisestä oksettaa. En se ole minä. En tällää enkä esittele itseäni. En kauppaa vartaloani tiukoilla topeilla. Meikkiä on nykyisin niin vähän että se tuskin näkyy. Villakangastakit ja korkkarit ei istu mun päälle.

...tästä pääsenkin hienolla aasinsillalla siihen mikä minua feministinä on vaivannut jo jonkin aikaa. Mua ottaa päästä nämä kaikki "extreme makeover"-ohjelmat. Siis nyt en tarkoita sitä talo-sarjaa, vaan näitä mitkä koskee ihmisiä. Joka kanavalta tulee näitä SINÄ ET OLE MINKÄÄN NÄKÖINEN JOS ET SOVI TÄHÄN MUOTTIIN-OHJELMIA. Mua niin suunnattomasti ärsyttää! MRRR! Eikö kukaan enää kelpaa sellaisena kun on? Onko aina pakko näyttää siltä kuin olis menossa presidentin kutsuille? Pitää olla sitä ja tätä ja pitää olla vaatteet niin ja näin. Toiset sitte siinä arvostelee että "Ei ei ei. Tuo on kamala, sinun tyylisi jota olet käyttänyt vuosia on hirveä." Siinä pitäisi sitte olla muka kiitollinen että "Kiitos kiitos. Minähän en tosiaan tunne omaa makuani." Ihan pistää vihaksi! Nojoo. Onneksi olen vahvan itsetunnon (niin justiin) omaava kova femakko niin mun ei tartte omaa tyyliäni muuttaa. Heh.