Tänään olen aivoton kana.

Tänään menen Puhelinliikkeeseen ja sanon että "YRITÄTTEKÖ TE HUIJATA MUA!? Se penteleen siemensin lelu on ollut korjattu jo 25. päivä, ELI SEN PITÄISI OLLA JO TÄÄLLÄ!" Siellä se myyjäki on tosi kumma. Se on jotenki liian innokas. Niinku se yrittäs jotain. Hyh. Mua ei kolmekyppiset kiinnosta. ;P

Sitte haen itelle töihin housut ja illalla alan pakkaamaan, notta kaik olis VARMASTI mukana. Tarkistan ainakin 10 kertaa että kaikki on ja otan 10 kg liikaa tavaraa mukaan. Pitää hokea itelle koko ajan että myös Turussa on kauppoja, jos joku jää, haet sen kaupasta. Tärkeimmät on työvaatteet ja -kengät. Ilman niitä on ikävä tehdä töitä. Noh, olis ainaki mukavan viileää. hehe.

Kaveri sieltä Turusta laitto aamulla viestiä että sekin on saanut töitä. Ihan kiva. Paitsi sillon jos pitää mennä yöksi töihin ja pitäis nukkua päikkärit... Noh kyllä se sopu sijaa antaa. (Tänään on harvinaisen postitiivinen päivä... Mistäköhän johtuu ..hmm.?)

Ihminen ei opi virheistään! Värjäsin eilen illalla (yöllä) hiuksiani.. Laitoin "vaaleita" raitoja. Purkin kyljessä olevalla naisella oli vaalean/kellertävän väriset hiukset. Sävy 8.21. Mulla on nämä ns.päälyhiukset aikas vaaleat, blondattu joskus (ÄO laski heti 100 pykälää). Noh. Lopputulos = HARMAA. On ihan sama mitä väriä tähän päähän laitan siitä tulee latvasta harmaa. PRKL. Tämä ei siis ollut ensimmäinen kerta...  Monesti olen joutunut menemään kampaajalle häntä koipien välissä, että tee tälle jotain, kun olen saanut sen harmaaksi. Huomiseksi en kuitenkaan saa aikaa, kun on noita juhlia, mut ajattelin ostaa oranssin hoitoaineen/shampoon. On se perkule kumma jos senkin jälkeen on harmaa! ;D Ehkä se olis enemmänki mun värinen. Kesätukka. Hehe.

Au. Mun käsi on kipeä. Siihen laitettiin jäykkäkouristuspiikki. Au. Sattuu enemmän kuin sillon ku siihen laitettiin ennen Turkin reissua hepatiittipiikki. Olen ihan rampa! ;P

Tänään ei tule syvällisiä mieleen, ei edes sen viereen. Hö.

Miehet on silti vieläkin sikoja:

Kalamies ei ole laittanut viestiä.

Rukmies ei ole laittanut viestiä.

Exä ei ole soittanut, vaikken en mä edes haluas että se soittas kun se on niin ärsyttävän rakastunut.